اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت فوتبال بانوان گیلان خبر داد

برگزاری مسابقات فوتسال بانوان «جام فجر» در گیلان

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت فوتبال بانوان گیلان از برگزاری مسابقات فوتسال گیلان با نام «جام فجر» در لنگرود و انزلی خبر داد.

برگزاری مسابقات فوتسال بانوان «جام فجر» در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، پوران واحدی در جمع اعضای بانوان هیئت فوتبال گیلان، اظهار کرد: به منظور توسعه ورزش فوتبال و ایجاد انگیزه بین بانوان فوتبالیست گیلانی، رقابت‌های استانی به مناسبت دهه مبارک فجر با نام «جام فجر» برگزار می‌شود.

به گفته وی، این رقابت‌ها با حضور 9 تیم از سراسر استان در دو گروه چهار و پنج تیمی در شهرستان‌های لنگرود و انزلی برگزار می‌شود.

نایب رئیس هیئت فوتبال گیلان، با بیان اینکه چهار تیم صعود کننده به مرحله نهایی در رشت با هم دیدار می‌کنند، افزود: در این رقابت‌ها تیم‌ برتر مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: قهرمان این رقابت‌ها به زیرگروه دسته نخست فوتبال بانوان کشور صعود می‌کند،

واحدی با اشاره به اینکه در گروه «الف» این مسابقات تیم‌های هیئت فومن، هیئت رشت، تربیت‌بدنی سنگر و شهرداری لنگرود حضور دارند، خاطر نشان کرد: تیم‌های حاضر در گروه «ب» شامل هیئت‌ انزلی، هیئت تالش، بهار دانش رشت، شهرداری کوچصفهان و شهرداری لوشان هستند.

وی درباره زمان برگزاری این دیدارها گفت: مسابقات از 9 بهمن ماه جاری به مدت پنج روز برگزار می‌شود.

* قضاوت 15 داور در رقابت‌های فوتسال لیگ بانوان «جام فجر»

مسئول کمیته داوران بانوان هیئت فوتبال گیلان نیز در جلسه مذکور از قضاوت 15 داور در رقابت‌‌های دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: این داوران به صورت گردشی در مسابقاتی که در شهرستان‌های لنگرود و بندر انزلی برگزار می‌شود قضاوت می‌کنند.

صغری محمدی با اشاره به اسامی داورانی که در انزلی قضاوت می‌کنند، ادامه داد: ساناز سامی، لیلا خلیلی از انزلی، فاطمه محجوب، زهرا امدادی و مهرناز جمادی از فومن، مرضیه دادگر از رودبار، مژده صفابخش، مریم صفابخش و سمیه حیدری از رشت کار قضاوت دیدارهای گروه «ب» رقابت‌های لیگ استان با نام «جام فجر» را به ‌عهده دارند.

به گفته وی، صغری محمدی، سیده مینا میرفلاح، سمانه غلام‌پور، فاطمه ادیب از رشت، پریسا میربیکی از رودسر و هاجر حدادی از لنگرود رقابت‌های لیگ استان را در قالب «جام فجر» در گروه «الف» قضاوت می‌کنند.

انتهای پیام/84002/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول