اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بدمینتون بانوان گلستان خبر داد

حضور بانوان گلستانی در مسابقات قهرمانی بدمینتون کشور

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم بدمینتون بانوان استان گلستان گفت: تیم هفت نفره بدمینتون بانوان استان گلستان به مسابقات قهرمانی جوانان کشور اعزام خواهند شد.

حضور بانوان گلستانی در مسابقات قهرمانی بدمینتون کشور

نیلوفر میرکریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: تیم بدمینتون جوانان بانوان استان گلستان با ترکیب هفت نفره هانیه روشن‌منش، فاطمه محبوبی، سبا حیدری، بصیرا اسفندیاری، پریا رضایی، یاسمن بای و غزاله صادقلو به سرپرستی خانم عادله مشمول ظهر امروز یکشنبه به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهد شد.

وی افزود: این مسابقات در دو بخش آزاد و تیمی برگزار می‌شود که در بخش تیمی پیروزی یا شکست هر کدام از بازیکنان در امتیاز تیمی تاثیر خواهد داشت.

سرمربی تیم بدمینتون بانوان استان گلستان تاکید کرد: بازیکنان هر تیم در بخش آزاد نیز به صورت انفرادی و دوبل در برابر حریفان خود ظاهر می‌شوند و هر مقامی که کسب کنند به صورت انفرادی برای همان بازیکن در نظر گرفته می‌شود.

میرکریمی با اشاره به اطلاع‌رسانی نامطلوب مسابقات افزود: یک هفته قبل از شروع مسابقات جهت شرکت در این مسابقات به ما اطلاع داده شد که متاسفانه با توجه به اینکه بازیکنان برای شرکت در امتحانات تحصیلی خود در یک ماه اخیر تمرینات مناسبی نداشته‌اند، نتوانستیم برنامه‌های تدارکاتی مناسبی را قبل از شرکت در این دوره داشته باشیم و تیم از آمادگی نسبی برخوردار است.

وی ادامه داد: با تمام مسائلی که عنوان شد تک تک بازیکنان از توانایی بالایی برخوردار هستند و امید است با توکل به خداوند بزرگ و دعای هم‌استانی‌های عزیز بتوانیم نتیجه مناسب و قابل قبول و مناسبی را در شأن استان گلستان کسب کنیم.

سرمربی تیم بدمینتون بانوان استان گلستان گفت: اکثر تیم‌ها و استان‌هایی که در این مسابقات شرکت می‌کنند یا با ما هم‌سطح هستند و یا از نظر فنی در سطح پایینی قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص حریفان اصلی در این سری از مسابقات می‌توان به استان‌های تهران، فارس، زنجان و سمنان اشاره کرد که به عنوان قطب بدمینتون کشور هستند.

مسابقات بدمینتون جوانان بانوان کشور از روز دوشنبه دوم بهمن 1391 لغایت پنج‌شنبه پنجم بهمن ماه 1391 به مدت چهار روز در قزوین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2307/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول