اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

ظرفیت‌های گردشگری شهر ورنامخواست باید تقویت شود

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: ظرفیت‌های گردشگری خوبی در شهر ورنامخواست است که باید آن را تقویت و به درآمدهای پایداری در این شهر دست پیدا کرد.

ظرفیت‌های گردشگری شهر ورنامخواست باید تقویت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از لنجان، علیرضا ذاکر‌اصفهانی ظهر امروز در آیین افتتاح و آغاز به کار پروژه‌های ‌شهر ورنامخواست اظهار کرد: سفرهای مسئولان به شهرستان‌ها سبب برطرف کردن مشکلات مردم می‌شود که یک عملکرد صحیح در دولت نهم و دهم به شمار می‌آید.

وی افزود: شهر ورنامخواست یک مقیاس کوچک در استان است که توانسته در پروژه‌های عمرانی به خوبی خود را نشان دهد تا حدی که امروز شاهد افتتاح 10 پروژه بزرگ در این شهر بوده‌ایم که در نوع خود کار بسیار خوبی به شمار می‌آید.

استاندار استان اصفهان گفت: امیدوارم در شهرستان لنجان بتوانیم با همدلی و تعامل بین مسئولان یک مجموعه وحدت‌بخش و خوبی را در سطح استان ایجاد کنیم.

وی افزود: در سراسر استان شاهد افتتاح پروژه‌های بسیار خوبی هستیم و این امر نشان دهنده وجود و برکت انقلاب اسلامی و توجه دولت‌های نهم و دهم به امر عمرانی  و آبادانی در سطح استان‌ها است.

ذاکراصفهانی ادامه داد: استان اصفهان ظرفیت‌های مطلوبی همچون ورزش، گردشگری و صنعت را در دل خود جای داده است که نشان دهنده یک استان با قابلیت‌ها و ظرفیت‌های خوب است که پروژه‌های عمرانی در این استان جایگاه خوبی داشته است.

وی درباره آلودگی صنایع در شهرستان لنجان گفت: با همکاری مسئولان باید از ظرفیت صنایع در رفع آلودگی‌های موجود در این شهرستان استفاده کرد و باید سعی کنیم، مشکلات حاصل از آلودگی را در این شهرستان برطرف کنیم.

استاندار اصفهان درباره ظرفیت‌های گردشگری در شهرستان لنجان افزود: با توجه به وجود شهرستان لنجان در کنار زاینده رود و پتانسیل‌های موجود در زمینه گردشگری باید با ظرفیت‌سازی این صنعت مهم را ترویج داد و از ظرفیت‌های موجود در این زمینه نیز استفاده کرد.

وی افزود: ورود مدیران در عرصه‌های زیربنای سبب می‌شود بخشی از مشکلات مسئولان در استان نیز برطرف شود، به طور مثال طرح‌ریزی و اجرای قطار شهری می‌تواند در کاهش ترافیک در سطح شهرها و استان کارساز باشد و بار ترافیکی شهر را بر دوش مسئولان کم کند.

ذاکر اصفهانی گفت: مسئولان باید با همدلی و تعامل مشکلات موجود در سطح شهر خود را برطرف کنند و این امر می‌تواند سبب آبادانی شهرها شود .

انتهای پیام/63013/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول