اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره:

خرم‌دره جایگاه ویژه‌ای در صنعت گردشگری دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: شهرستان خرم‌دره از جایگاه ویژه‌ای در صنعت گردشگری برخوردار است.

خرم‌دره جایگاه ویژه‌ای در صنعت گردشگری دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور صبح امروز در جمع مسئولان این شهرستان با اشاره به نزدیک بودن شروع تعطیلات نوروزی اظهار داشت: شهرستان خرم‌دره با توجه به نزدیکی سال نو و شروع تعطیلات نوروزی آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران نوروزی است.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌های شهرستان باید برای رفع نیازهای مسافران در تعطیلات نوروزی همکاری لازم را داشته باشند، ابراز داشت: در این راستا باید از همه امکانات شهرستان استفاده کنیم.

فرماندار شهرستان خرم‌دره تصریح کرد: هرگونه فعالیت شرکت‌های حفاری ممنوع است تا شهر برای استقبال از مسافران نوروزی آماده شود.

وی در ادامه از شهرداری و سایر دستگاه‌های ذیربط خواست تا نسبت به پاکسازی معابر به ویژه ورودی‌ها، خروجی‌ها و همچنین زیباسازی شهر، ساماندهی وسایل حمل و نقل جمعی و معرفی اماکن دیدنی شهر اقدام لازم را انجام دهند.

نوری‌پور با اشاره به کنترل قیمت کالا به ویژه در تعطیلات نوروزی عنوان داشت: کنترل و نظارت بر نرخ همه کالاهای مورد نیاز مردم در این ایام از سوی اداره‌های مربوطه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مسئولان باید با آمادگی کامل از گردشگران و مسافران استقبال کنند، اظهار داشت: باید برنامه‌ها به صورت طبقه‌بندی شده آماده شود تا پیام فرهنگی این شهرستان را به دیگر نقاط کشور و جهان معرفی کنیم.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به ظرفیت‌های این شهرستان تصریح کرد: شهرستان خرم‌دره به دلیل دارا بودن مناظر و چشم‌اندازهای طبیعی و خیره‌کننده از جایگاه ویژه‌ای در صنعت گردشگری برخوردار است.

وی با تاکید بر لزوم تامین امکانات رفاهی مسافران نوروزی خاطرنشان کرد: ایام نوروز فرصت مناسبی برای معرفی بیش از پیش شهرستان خرم‌دره به گردشگران و مسافران نوروزی است.

نوری‌پور اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی باید شرایط مطلوب را برای حضور میهمانان نوروزی فراهم کنند تا خاطره خوب برای مسافران نوروزی از سفر به شهرستان خرم‌دره باقی بماند.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز بیش از 90 هزار مسافر نوروزی از این شهرستان عبور و یا اقامت کردند، گفت: پیش‌بینی می‌شود در نوروز پیش‌‌رو شاهد مسافران بیشتری باشیم.

فرماندار شهرستان خرم‌دره بررسی نیازهای اساسی گردشگری‌، امداد و نجات‌، زیباسازی شهر، مسائل بهداشتی، امنیت، امکانات اسکان و تبلیغات را از مهمترین وظایف اصلی مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسئولان کمیته‌های ستاد شهرستانی عنوان کرد.

اجرای برنامه‌های تئاتر خیابانی و موسیقی سنتی محلی‌، توزیع بسته‌های فرهنگی و بروشور معرفی شهرستان در بین مسافران‌، نصب راهنمایی هدایت مسیرهای گردشگری و اسکان، ایجاد نمایشگاه محصولات کشاورزی شهرستان در کنار هتل غزال و برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از جمله برنامه‌های پیشنهادی در این جلسه بود.

انتهای پیام/73001/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول