اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان:

امنیت پایدار شمار گردشگران کردستان را افزایش می‌دهد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان امنیت استان را پایدار و قابل قبول دانست و آن را زمینه‌ای برای ورود گردشگران و افزایش شمار آنان عنوان کرد.

امنیت پایدار شمار گردشگران کردستان را افزایش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ایرج حسن‌زاده در جلسه ستاد تسهیلات سفر استان کردستان در سنندج اظهار کرد: افزایش آمار سالانه گردشگران نشان از وجود احساس امنیت و امنیت پایدار در استان است به گونه‌ای که مسافران با اطمینان خاطر به شهرستان مرزی سفر می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: اگر چه مرز رسمی باشماق فعال بوده و ترددهای زیادی در آن انجام می‌شود اما تاکنون مسئله‌ای امنیتی و یا جرائمی خشن در آن صورت نگرفته است و این همان حاکم بودن امنیت پایدار در کردستان را می‌رساند که شرط اولیه حضور گردشگران و مسافران است.

حسن‌زاده، وضعیت ارائه خدمات به گردشگران و مسافران بر اساس ارزیابی سال‌های گذشته را خوب توصیف کرد و خواستار ارتقای آن شد تا رضایت کامل مسافران جلب شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: دولت در سطح کلان در بحث اعتبارات مشکلات دارد اما با مدیریت عالی می‌توانیم از تمامی امکانات استفاده بهینه را ببریم و خدمات لازم را به نحو مطلوبی به مهمانان ارائه دهیم.

حسن‌زاده خواستار همکاری تمامی ادارات استان با ستادهای تسهیلات سفر و ستاد سفر مهر کردستان شد و گفت: عدم همکاری از هیچ دستگاهی را قبول ندارم بلکه باید تمامی دستگاه‌ها امکانات لازم را در اختیار این ستادها قرار دهند.

وی گفت: شأن مسئولان در نظام اسلامی خدمت به مردم است و با توجه به اینکه تمامی امکانات ادارات و دستگاه‌های دولتی متعلق به مردم است پس نباید در خدمات به آنان کوتاهی کنیم.

فرماندار شهرستان مریوان هم در این جلسه به آمادگی پنج هتل دو تا چهار ستاره به ظرفیت 600 تخت در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته با این وجود، 70 درصد مسافران به دنبال اسکان در مدارس و مکان‌های ارزان قیمت بودند.

عبدالله رشیدی‌پور افزود: علاوه بر تردد روزانه هزار و 500 تا 2 هزار نفر از مرز رسمی باشماق، 750 هزار نفر در تعطیلات نوروز امسال به مریوان سفر کردند و به یقین ساماندهی و اسکان آنها در سال جاری هم نیاز به توجه مسئولان و همکاری آنان دارد.

وی در پایان گفت: اعتباری برای تأمین سوخت مورد نیاز مکان‌های اسکان پیش‌بینی شود تا اینکه دچار مشکل نشویم.

انتهای پیام/79001/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول