اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار بوشهر خبر داد

ایجاد منطقه گردشگری بنگه و آبشار مصنوعی در دشتی

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: ایجاد منطقه گردشگری بنگه دشتی برای آسایش و تفریح مردم و احداث آبشار مصنوعی در منطقه گردشگری بنگه دشتی و کارهای زیربنایی از اقدامات مهمی است که قابل تقدیر است.

ایجاد منطقه گردشگری بنگه و آبشار مصنوعی در دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، شاپور رستمی صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی دشتی با اشاره به تعریض جاده‌‎‌های منتهی به شهر خورموج یادآور شد: اعتباراتی به راه و شهرسازی داده شده است و بنا شد اولویت‎ها را تعیین کنند.

وی به طرح‎های هادی در روستاها اشاره کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم در روستاهایی که طرح هادی انجام می‎دهیم در کنار آن زمین‎های ورزشی، پارک و فضای سبز ایجاد کنیم که این کار باعث نشاط و شادابی در مردم خواهد شد.

رستمی اضافه کرد: ایجاد منطقه گردشگری بنگه دشتی برای آسایش و تفریح مردم و احداث آبشار مصنوعی در منطقه گردشگری بنگه دشتی و کارهای زیربنایی از اقدامات مهمی است که قابل تقدیر است.

وی بیان کرد: این نشان می‎دهد که تفکر استفاده از برداشت آب در بنگه دشتی مربوط به حال نیست قدیمی‎ها روی آب برنامه‎ریزی و استفاده می‎کردند و در بخش مطالعاتی کمک خواهیم کرد و در زمینه آسفالت راه این مسیر نیز وارد عمل خواهیم شد و در بحث پارک بانوان و پارک محله‎ای نیز کمک خواهیم کرد که منوط به کاشت 45 هزار درختکاری است.

رستمی ادامه داد: برای بوستان قرآن نیز 100 میلیون تومان اختصاص داده‎ایم که باید عملیات اجرایی آن را شروع و قبل از عید به بهره‎برداری برسد.

وی در ارتباط با مسکن مهر گفت: سه شهر استان بوشهر دارای وضعیت‎های مشابه هستند که یکی از آنها خورموج است که باید شرایط را تغییر دهیم تا متقاضیان وارد عمل شوند و در بخش یارانه‎ای در مسکن مهر عقب هستیم زیرا مسجد ساخته نشده و بازارچه و مدرسه نیز ساخته نشده است.

رستمی تاکید کرد: ساخت پروژه‌های مسکن مهر باید تسریع شود و به فرمانداران و مدیران مسکن هم تاکید شده نسبت به این امر اهتمام داشته باشند.

وی از فرماندار دشتی خواست تا شورای مسکن را در شهرستان فعال کنند و خطاب به شرکت مخابرات برای استفاده مردم از تلفن‎های ثابت در شهرک آماده‎سازی و مسکن مهر با تلفن همراه با سیم تاکید کرد.

شایان ذکر است معاون عمرانی استانداری بوشهر از محور میدان خالو حسین تا پلیس‌راه، بلوار ورودی بسیج، محور بیمارستان زینبیه خورموج تا ملگاودان، منطقه گردشگری بنگه، پارک بانوان، پارک محله‎ای، مجتمع فرهنگی و زمین چمن دانش‎آموزی شهر خورموج از نزدیک بازدید کرد.

انتهای پیام/66001/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول