اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

پیروزی انقلاب در سایه حمایت‌های الهی تحقق یافته است

خبرگزاری فارس: امام جمعه میاندوآب گفت: دهه فجر مصداق عینی تحقق وعده خداوند است به طوری که حمایت‌های الهی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همچنان ادامه دارد.

پیروزی انقلاب در سایه حمایت‌های الهی تحقق یافته است

حجت‌الاسلام محمدجواد قهرمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مصداق عینی تحقق وعده خداوند متعال است به طوری که در قرآن کریم نیز نوید داده شده است حق بر باطل پیروز شده و فائق می‌آید.

وی با بیان اینکه به فضل الهی هم‌اکنون یک حکومت مبتنی بر دیانت، مقتدر و مردمی در کشورمان استقرار یافته است، ادامه داد: ملت بزرگ ایران اسلامی در همه ابعاد از شعور و بینش بالایی برخوردار بوده و انتهای پیام با حرکت‌ها و اقدامات به موقع خود ثابت کرده‌اند دشمن‌شناس هستند و اجازه نمی‌دهند بیگانگان به ارزش‌های ملی گزندی وارد کنند.

قهرمانی پیروزی انقلاب را در سایه حمایت‌های الهی قابل تحقق دانست و افزود: حمایت‌های الهی از این نظام و ملت همچنان به قوت خود ادامه دارد زیرا در این مرز و بوم تلاش می‌شود به توصیه‌های دینی و رهنمودهای ائمه معصوم (ع) جامه عمل پوشانده شود.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه امروز در سایه مدیریت رهبری عقب‌نشینی مزدوران داخلی و خارجی را شاهد هستیم، اضافه کرد: مقام معظم رهبری در طول دیدارهای صمیمانه‌ای که با گروه‌های مختلف اجتماعی دارند آنها را در ارتباط با امور سیاسی، ترفندهای دشمن و مسائل حساس ارشاد می‌کنند لیکن در سایه عمل کردن به این رهنمودها کشورمان به اوج عزت و اقتدار رسیده است.

وی به لزوم برپایی باشکوه مراسم‌های ویژه ایام الله دهه فجر تاکید کرد و اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از طریق به کار گرفتن رسانه‌های خود به دنبال این هدف هستند تبلیغات منفی انجام داده از میزان دلبستگی و وابستگی ملت ما به نظام بکاهند ولی برپایی باشکوه این مراسم‌ها بر ادعاهای غرض‌ورزان مهر بطلان می‌زند.

انتهای پیام/61002/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول