اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چرام:

برنامه‌های دهه‌فجر همسو با گرایش‌های دینی مردم باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه چرام گفت: برنامه‌های دهه‌فجر باید همسو با عواطف و گرایش‌های دینی مردم باشد.

برنامه‌های دهه‌فجر همسو با گرایش‌های دینی مردم باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، حجت‌الاسلام جعفر طزری ظهر امروز در حاشیه نشست ستاد دهه‌فجر ضمن عرض تبریک آغاز ولایت و امامت حضرت‌مهدی (عج)، عزت، اقتدار و قدرتی که در کشور اسلامی وجود دارد را از برکت وجود ائمه اطهار دانست و اظهار داشت: هدف از تشکیل این ستاد مدیریت است و ما باید مدیریت بهتری برای برنامه‌ها داشته باشیم.

امام جمعه چرام با اشاره به فشارها و تحریم‌های موجود تصریح کرد: فشار تحریم هیچ سالی بیشتر از امسال نبود و غربی‌ها آخرین تیر خلاص را رها خواهند کرد اما نتیجه‌ای نمی‌گیرند.

این مسئول، دهه‌فجر را فرصت خوبی برای تشریح اهداف انقلاب دانست و عنوان کرد: باید تمام عزم و اراده خود را جهت هر چه بهتر برگزارکردن برنامه‌های دهه‌فجر در طبق اخلاص بگذاریم.

طزری با بیان این‌که دهه‌فجر فرصت خوبی برای ایجاد نشاط و روحیه امید در ملت است، خاطرنشان کرد: ملت ایران همواره پس از گذشت 33 سال با آرمان‌های شهدا میثاق می‌بندند.

خطیب جمعه چرام دهه‌فجر را یادآور رهایی ملت ایران از ظلم دوران ستم‌شاهی دانست و گفت: دهه‌فجر، دهه شکوه ایمان و حماسه و افتخار برای ملت ایران و نقطه عطف عظیم و تحول بخش در تاریخ ایران اسلامی است.

وی تأ‌کید کرد: برنامه‌های دهه‌فجر باید همسو با عواطف و گرایش‌های دینی مردم باشد.

این مسئول مذهبی در چرام از مسئولین کمیته‌های ستاد دهه‌فجر شهرستان خواست برنامه‌هایشان بیشتر مشارکت مردمی داشته باشند.

حجت‌الاسلام طزری تصریح کرد: مسئولین دستگاه‌های اجرایی با سرلوحه قرار دادن شعار امسال در برگزاری دهه‌فجر انقلاب اسلامی در برگزاری هر چه با شکوه‌تر ایام‌الله دهه‌فجر امسال آمادگی کامل داشته باشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان چرام تأکید کرد: برگزاری برنامه‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه‌فجر بهترین راه برای یادآوری خدمات ارزنده نظام اسلامی به مردم است.

انتهای ‌پیام/82002/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول