اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان:

جشن‌های دهه فجر مردمی باشد/مساجد فعال شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان گفت: جشن‌های دهه فجر باید همچون مراسم و اعیاد مذهبی گرامی داشته شود و مردمی باشد و باید تمام مساجد فعال شوند.

جشن‌های دهه فجر مردمی باشد/مساجد فعال شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی ستاد دهه فجر اظهار داشت: پیام اصلی انقلاب اسلامی ماهیتی فرهنگی داشت و مبتنی بر اندیشه دینی و ارزش‌های معنوی بود.

وی افزود: پیروزی انقلاب به معنای صدور پیام و ارزش‌های آن و به حرکت در آمدن موجی از خیزش‌های رهایی‌بخش در کشورهای اسلامی و جهان سوم بود.

اهرمی تصریح کرد: 22 بهمن تنها نباید به عنوان روز پایانی یک رژیم سیاسی و آغازی بر حیات رژیم دیگر تلقی شود، بلکه باید از آن به عنوان سرفصلی برجسته در تاریخ سیاسی ایران و نقطه‌ای عطف در روند مبارزات ملت ایران یاد کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان گفت: برنامه‌های این دهه باید با عظمت هرچه تمام‌تر برگزار شود و همه مسئولان باید در برگزاری این مراسمات اهتمام ورزند.

اهرمی یادآور شد: جشن‌های دهه فجر باید همچون مراسم و اعیاد مذهبی گرامی داشته شود و مردمی باشد و باید تمام مساجد فعال شوند و مردم با حضور در مساجد خاطره فراموش نشدنی حضرت امام (ره) و پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیرند.

وی از برگزاری مسابقات دینی و انقلاب اسلامی ویژه دهه فجر در کنگان خبر داد و اذعان داشت: با همکاری اداره تبلیغات اسلامی کنگان و روحانی شرکت کیسون، مسابقات دینی و انقلاب اسلامی ویژه دهه فجر در سطح شرکت‌های صنعتی این شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان تصریح کرد: به مناسبت فرارسیدن دهه فجر و سی و چهارمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اداره تبلیغات اسلامی کنگان در اقدامی به طرح سئوال و برگزاری مسابقه با موضوع مسائل دینی و انقلاب اسلامی اقدام کرده است.

اهرمی افزود: هدف از اجرای این مسابقه، تقویت اطلاعات عمومی و بصیرت‌افزایی کارکنان شرکت‌های صنعتی است.

انتهای پیام/2451/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول