اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دهگلان خبرداد

تشکیل 18 کمیته هماهنگی برگزاری جشن‌های دهه فجر

خبرگزاری فارس: فرماندار دهگلان از تشکیل 18 کمیته هماهنگی برگزاری جشن‌های دهه‌ فجر در این شهرستان خبر داد.

تشکیل 18 کمیته هماهنگی برگزاری جشن‌های دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان محمد رضایی ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی ستاد دهه‌فجر شهرستان دهگلان که با هدف ایجاد هماهنگی‌های لازم در برپایی آیین‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: دهه فجر سند افتخار ملت ایران و فرصتی برای نشان‌دادن چهره انقلاب اسلامی به جهانیان است و این اهمیت بزرگداشت ایام را دوچندان می‌کند.

وی گفت: ایجاد نوآوری در طراحی و اجرای برنامه‌‌ها ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است و لازم است تمام ظرفیت‌های به کار گرفته‌شود تا خروجی  مطلوب باشد.

فرماندار دهگلان در این جلسه از تشکیل بیش از  18 کمیته هماهنگی از جمله کمیته‌های اطلاع‌رسانی، مساجد، ورزش‌و‌جوانان، ‌قرآنی، تزئینات، روستایی، طرح‌و‌برنامه، فرهنگی‌و‌هنری و امنیتی انتظامی خبر داد و از مسئولان شهرستان خواست نهایت تلاش و اهتمام خود را در جهت تدوین و اجرای مطلوب برنامه‌های گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر به‌کار گیرند.

وی با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده برای این ایام در  شهرستان دهگلان، تصریح کرد: نواختن زنگ انقلاب در تمامی مدارس شهرستان، برگزاری مراسم نمادین ورود امام‌ (ره)، برگزاری جشن انقلاب همزمان با ولادت پیامبر اکرم (ص) در  مساجد شهرستان، برپایی نمایشگاه‌‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، کتابخوانی و برگزاری آیین میهمانی لاله‌ها به منظور تجلیل از شهدای انقلاب، برگزاری 21 یادواره شهدای دانش آموز در مدارس و غبارروبی مزار شهدا از جمله این برنامه‌‌ها است.

رضایی گفت: مراسم جشنی در مساجد شهرستان  برپاست و 20 مسجد و  تکیه به مدت 10 شب به صورت ویژه به اجرای برنامه‌‌های دهه‌فجر می‌ پردازند.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح پروژه‌های عمرانی و برگزاری جشنواره شعر و داستان وحدت از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای دهه فجر در شهرستان دهگلان است.

انتهای پیام/79002/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول