اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت آبفای شهرها و شهرک‌های غرب استان تهران:

54 پروژه آبفا در دهه فجر بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرها و شهرک‌های غرب استان تهران گفت: 54 پروژه آبفا در دهه فجر بهره‌برداری می‌شود.

54 پروژه آبفا در دهه فجر بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حبیب‌الله براتی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی اظهار داشت: این پروژه‌ها با هزینه‌ای بالغ بر 700 میلیارد ریال اجرا شده است.

وی احداث مخازن 4 هزار مترمکعبی راه آهن، 5 هزار متر مکعبی باغستان، 10 هزار متر مکعبی ملارد و 3 هزار مترمکعبی شهر قدس را از جمله طرح‌های قابل بهره‌برداری آبفا در ایام‌الله دهه فجر دانست.

این مسئول گفت: هم‌اکنون حجم ایجاد و توسعه خطوط انتقال آب در این منطقه طی سال ‌جاری به 76 کیلومتر رسیده است که از این میزان 36 کیلومتر خط انتقال آب و بقیه توسعه شبکه بوده است.

براتی حفر و تجهیز 32 حلقه چاه جدید و جایگزین، پذیرش 12 هزار مشترک جدید، شامل 3 هزار و 600 واحد مسکونی با جمعیتی معادل 144 هزار نفر و تولید 105 میلیون متر مکعب آب را از دیگر پروژه‌های اجرا شده طی سال جاری عنوان کرد.

وی در ادامه سخنان خود به احداث و بهره‌برداری 13 باب مخزن ذخیره، با حجمی بالغ بر صد هزار متر مکعب با هزینه 60 میلیارد ریال اشاره کرد و گفت: بهره‌برداری از سایر پروژه‌ها که در مجموع با هزینه‌ای بالغ بر 743 میلیارد ریال انجام شده از دیگر خدمات دولت در شهرستان‌های قدس، ملارد و شهریار و مناطق 21 و 22 تهران در بخش آبفا است.

انتهای پیام/2302/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول