اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره مخابرات ملایر خبر داد

افتتاح 4 طرح مخابراتی همزمان با دهه فجر در ملایر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مخابرات ملایر از افتتاح 4 طرح مخابراتی همزمان با ایام دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

افتتاح 4 طرح مخابراتی همزمان با دهه فجر در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، محمدرضا تاجوک بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران ملایر با اشاره به اینکه بیش از 99 درصد جمعیت شهرستان از تلفن ثابت برخوردار هستند، اظهار داشت: تمام نقاط شهری و روستایی ملایر می‌توانند نسبت به درخواست استفاده از تلفن ثابت اقدام کنند.

وی از فعال بودن 110 هزار تلفن همراه در ملایر خبر داد و افزود: ضریب نفوذ تلفن ملایر عدد 30 بوده و این در حالی است که به ازای هر 100 ملایری، 30 نفر صاحب تلفن هستند.

رئیس اداره مخابرات شهرستان ملایر ادامه داد: هم‌اکنون 20 روستای بزرگ شهرستان ملایر، همه نقاط شهری و شهرک‌های صنعتی ملایر از اینترنت پرسرعت برخوردار هستند.

وی آمار مشترکین اینترنت پرسرعت را در شهرستان ملایر 3 هزار و 700 مشترک برشمرد و گفت: این آمار جدا از مشترکان اینترنت بخش‌های خصوصی است.

تاجوک در ادامه از افتتاح چهار طرح مخابراتی همزمان با دهه فجر در ملایر خبر داد و تصریح کرد: این طرح‌ها شامل سایت تلفن بی‌سیم روستای کندهلان با اعتبار 110 میلیون تومان و نیز سایت تلفن بی‌سیم روستای گرجایی با 110 میلیون تومان است.

وی ادامه داد: کافوی نوری (AB/WIRE) راه‌آهن ملایر با اعتبار یک میلیارد و 100 میلیون ریال افتتاح و 480 پورت اینترنت پرسرعت ADSL در پنج مرکز شهری و روستایی با اعتبار 930 میلیون ریال نیز واگذار می‌شود.

رئیس اداره مخابرات شهرستان ملایر خاطرنشان کرد: جمع اعتبار هزینه شده برای این تعداد طرح مخابراتی در ملایر 423 میلیون تومان است.

انتهای پیام/89013/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول