اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک فرار و تعقیب شبانه

یک مادر باردار خرمشهری از مرگ حتمی نجات پیدا کرد

خبرگزاری فارس: در یک فرار و تعقیب شبانه، سرانجام یک مادر باردار خرمشهری با مسئولیت پذیری عوامل بهداشتی مرکز شهید موسوی خرمشهر از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

یک مادر باردار خرمشهری از مرگ حتمی نجات پیدا کرد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان خرمشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: در پی گزارش تلفنی مسئول بهداشت خانواده شهرستان شادگان مشخص شد یکی از مادران باردار زیر پوشش شبکه بهداشت خرمشهر از بیمارستانی در شادگان بدون اطلاع قبلی خارج شده و کادر درمانی به بیمار دسترسی نداشتند.

فرشید بهشتی افزود: در پی اطلاع مسئول بهداشت خانواده شهرستان شادگان، بلافاصله مسئول بهداشت خانواده خرمشهر، شبانه با مامای مرکز شهید موسوی خرمشهر تماس حاصل کرده و درخواست پیگیری موضوع تا حصول نتیجه را کرده است.

وی در همین خصوص ادامه داد: پس از تلاش‌های مستمر و پیگیری به موقع پزشک و مامای مرکز شهید موسوی، آدرس صحیح محل سکونت نامبرده در خرمشهر مشخص و پس از آموزش و مشاوره درب منزل فرد بیمار و تماس با همکاران مرکز 115 خرمشهر وی راهی بیمارستان ولی‌عصر(عج) شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان خرمشهر عنوان کرد: پس از انجام عمل سزارین توسط متخصص زنان، این مادر از مرگ حتمی نجات یافته و در حال حاضر حال عمومی نوزاد و مادر مطلوب است.

وی ادامه داد: این مادر باردار مبتلا به مسمومیت حاملگی، فشار بالا، پروتئین در ادرار، سردرد و تاری دید شده بود و در صورت عدم رسیدگی به موقع مرگ وی اجتناب ناپذیر بوده است.

بهشتی در پایان گفت: جا دارد از تلاش بی‌وقفه پزشک و مامای شهری مرکز شهید موسوی که در این امر خداپسندانه از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند، تشکر و قدردانی به عمل آید.

انتهای پیام/72002/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول