اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شبکه بهداشت خرمشهر:

4 مرکز ترک اعتیاد در خرمشهر راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست شبکه بهداشت خرمشهر گفت: در حال حاضر پنج مرکز ترک اعتیاد در شهرستان مشغول فعالیت است و به زودی چهار مرکز دیگر نیز رسماً فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

4 مرکز ترک اعتیاد در خرمشهر راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، فرشید بهشتی پیش از ظهر امروز در چهارمین جلسه کمیته درمان سوءمصرف مواد که با حضور جمعی از مسئولان شهری در محل این اداره برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه، چهارمین نشست کمیته درمان سوءمصرف مواد مخدر بوده که در سال جاری در شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر پنج مرکز ترک اعتیاد در شهرستان خرمشهر مشغول فعالیت بوده که فقط یکی از آنها دارنده مجوز رسمی است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان خرمشهر خاطرنشان کرد: چهار مرکز دیگر نیز به‌دلیل عملکرد مطلوب و با اعلام نماینده جهت آموزش و اخذ مجوز در آینده نزدیک فعالیت خود را رسماً آغاز می‌کند.

وی با اشاره به اعطای وسایل ورزشی از جمله پنج عدد میز پینگ‌ پنگ به این مرکز خاطرنشان کرد: پرورش استعدادهای افرادی که ترک کرده‌اند توسط بهزیستی معرفی و با آموزش دیدن آنها در مراکز فنی و حرفه‌ای وارد بازار کار می‌شوند.

بهشتی در ادامه افزود: تاکنون 15 نفر از افراد مذکور با آموزش مهارت‌هایی همچون لوله‌کشی، برق کاری، رنگ آمیزی و ... با اعطای تسهیلات ویژه در این خصوص وارد بازار کار شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر مصوبات این جلسه انعکاس عملکرد این کمیته و ارائه مطالب به‌منظور جلوگیری از سوءمصرف مواد در بین ادارات، ماهنامه‌ای که مطالب آن توسط مرکز بهداشت جمع‌آوری و توسط ارگان‌های دیگر این کمیته تأمین اعتبار و توزیع می‌شود، است.

جلسه کمیته درمان سوءمصرف مواد با هدف معرفی معتادان با دفترچه درمانی تهیه شده از اداره بهزیستی به درمان شبکه جهت مشاوره ویزیت پزشک اعصاب و روان به‌صورت فرانشیز رایگان برگزار شد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول