اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شبکه بهداشت خرمشهر خبر داد

اتلاف 1000 قلاده سگ ولگرد در خرمشهر

خبرگزاری فارس: سرپرست شبکه بهداشت و درمان خرمشهر گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از هزار قلاده سگ ولگرد در خرمشهر اتلاف شده است.

اتلاف 1000 قلاده سگ ولگرد در خرمشهر

فرشید بهشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: از آغاز سال جاری تا کنون در حدود هزار و 450 قلاده سگ ولگرد در خرمشهر اتلاف شده است.

وی افزود: شبکه بهداشت و درمان خرمشهر بر اتلاف سگ‌های ولگرد در شهرستان نظارت داشته و این کار بر عهده مأموران شهرداری و نیروی انتظامی منطقه است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان خرمشهر ادامه داد: تا پایان مهر ماه سال جاری نیز 4.5 تن مواد خوراکی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در خرمشهر منهدم شده است.

وی در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر با اشاره به این مواد خوراکی گفت: لبنیات، سوسیس، کالباس، چیپس، کنسرو و بعضی از سس‌ها خوراکی‌هایی هستند که تا این تاریخ در شهرستان خرمشهر کشف و منهدم شده است.

بهشتی در پایان بیان کرد: شهروندان و خانواده‌های خرمشهری با دقت و نظارت ویژه مواد خوراکی مورد نظر خود را تهیه کرده و از دریافت این مواد از امکان غیر مجاز و دست فروشان خودداری کنند.

انتهای یام/72002/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول