اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی آبادان:

یک تن مواد خوراکی فاسد در آبادان منهدم شد

خبرگزاری فارس: سرپرست بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: بیش از یک تن مواد خوراکی فاسد در آبادان کشف و منهدم شده است.

یک تن مواد خوراکی فاسد در آبادان منهدم شد

جعفر ربیهاوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: در حدود یک و نیم تن مواد خوراکی فاسد در طرح تشدید نظارت بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی شهرستان آبادان کشف و ضبط شده است.

وی افزود: این اقلام خوراکی شامل انواع آبمیوه‌ها، شیرینی، کاکائو خارجی، انواع مختلف سس، ماست، برنج و کالباس بوده که توسط بازرسان بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی شهرستان کشف و ضبط شده است.

سرپرست بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به دقت بیشتر شهروندان در خرید انواع مواد خوراکی مورد نیاز مصرفی روزانه شهروندان آبادانی گفت: شهروندان آبادانی با دقت بیشتری مواد خوراکی مصرفی روزانه خانواده‌ها را تهیه کرده و از اماکن دارای مجوز این اقلام را خریداری کنند.

وی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و برای ارائه انتقادات و پیشنهادات خود در طول ساعات شبانه ‌روز با شماره 4484026 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/72002/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول