اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در محدوده فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان

200 شناور دریایی پایش شد

خبرگزاری فارس: سرپرست بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: 202 شناور دریایی در محدوده فعالیت دانشکده علوم پزشکی مورد پایش قرار گرفت.

200 شناور دریایی پایش شد

جعفر ربیهاوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: در راستای طرح کنترل ورود و خروج شناورهای دریایی در پایگاه‌های مراقبت‌های مرزی در محدوده فعالیت دانشکده پزشکی شهرستان آبادان 202 شناور در یک ماه اخیر مورد پایش قرار گرفته است.

وی افزود: همچنین در مدت مشابه بازدید از سه هزار و 492 مرکز تهیه، توزیع و فروش مواد خوراک از اماکن عمومی در قالب طرح تشدید و کنترل مواد خوراکی پایش به عمل آمده که در همین راستا 60 واحد متخلف شناسایی و به مراکز قضایی معرفی شدند.

سرپرست بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی شهرستان آبادان ادامه داد: در طرح فوق 14 باب مغازه متخلف در محدوده فعالیت دانشکده علوم پزشکی و در شهرستان‌های زیر پوشش این دانشکده پلمب شده است.

وی با اشاره به دیگر فعالیت‌های این مرکز در راستای اقدامات بهداشتی گفت: صلاحیت بهداشتی 93 واحد مورد تأیید قرار گرفت و 373 کیلوگرم مواد غیر قابل مصرف انسانی کشف و پس از انجام تشریفات اداری و اخذ مجوز لازم منهدم شده است.

ربیهاوی اضافه کرد: به منظور کنترل آب‌های آشامیدنی شهرستان‌های تابع دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز از 352 نمونه میکروبی برداشت و آزمایش شده است.

سرپرست بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی شهرستان آبادان در پایان گفت: همچنین دانشکده علوم پزشکی شهرستان آبادان در زمینه کنترل بیماری‌های مشترک بین انسان و دام با مشارکت عوامل شهرداری‌های شهرستان‌های آبادان، ماهشهر، خرمشهر، شادگان و هندیجان در شهرهای ذکر شده نسبت به اتلاف 946 قلاده سگ ولگرد اقدام کردند.

انتهای پیام/72002/ب/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول