اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فنی و حرفه‌ای گچساران عنوان کرد

هزینه یک میلیارد و 730 میلیون ریالی فنی و حرفه‌ای گچساران در بخش آموزش

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران گفت: این مرکز از ابتدای امسال تاکنون افزون بر یک میلیارد و 730 میلیون ریال برای ارائه آموزش و مواد مصرفی مورد نیاز، تجهیزات کارگاهی و موارد تعمیراتی هزینه کرده است.

هزینه یک میلیارد و 730 میلیون ریالی فنی و حرفه‌ای گچساران در بخش آموزش

سیدیدالله افضلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: مرکز فنی ‌و ‌حرفه‌ای این شهرستان با فعال کردن مراکز آموزشی خود در مراکز ثابت، زندان، پادگان، جوار دانشگاه، هجرت روستایی و مرکز آموزش صنایع و صنوف، آموزش‌های لازم را به طور گسترده به علاقمندان ارائه می‌دهد.

وی ابراز داشت: افراد جویای کار و مهارت، برای ارتقای سطح علمی و توان کار خود با مراجعه به مراکز فنی‌ و ‌حرفه‌ای، مهارت‌های لازم را آموزش می‌بینند.

ارائه رایگان مهارت‌های فنی و حرفه‌ای به اقشار مختلف مردم

رئیس مرکز فنی و حرفه ای گچساران خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس‌های این مرکز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر زمینه را برای حضور همه اقشار جامعه فراهم آورده است.

افضلی افزود: مشکل بیشتر افراد فارغ‌التحصیل نداشتن مهارت لازم در کار بوده که این خلأ را می‌توان به وسیله آموزش‌های فنی و حرفه‌ای پر کرد.

وی با تأکید بر لزوم همکاری سایر ادارات و نهادها با فنی و حرفه‌ای، ادامه داد: برای ترویج و گسترش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای تلاش همه دستگاه‌ها و نهادها ضرورت دارد.

افضلی با بیان این‌که در مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران افزون بر 70 حرفه آموزشی ارائه می‌شود، تصریح کرد: کارور PLC، عکاسی دیجیتال، مسئول ایمنی و بهداشت محیط HSE، مدیریت و کنترل پروژه با نرم‌افزار، مدیریت بهره‌وری، مدیریت رفتار سازمانی، مدیریت زمان و مدلسازی و شبیه‌سازی فرآیندهای شیمیایی و کارشناس امور اداری از جمله این مهارت‌ها است.

رئیس مرکز فنی و حرفه ای گچساران عنوان داشت: در 9 ماهه نخست امسال 4 هزار و 78 نفر دوره آموزش فنی و حرفه‌ای در گچساران ارائه شده است.

افضلی یادآور شد: ارائه خدمات خوابگاهی و شبانه‌روزی و پذیرش کارآموز و دانشجو از استان‌ها و شهرستان‌های همجوار از دیگر ویژگی‌های این مرکز است.

انتهای پیام/82014/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول