اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پاسخ سرپرست تیم فوتبال شهرداری یاسوج به برخی منتقدان

خداداد افشاریان نقشی در موفقیت‌های تیم شهرداری یاسوج ندارد/ بازنده‌ها فرافکنی نکنند

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: این‌که برخی از بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها عنوان می‌کنند خداداد افشاریان در نتیجه‌گیری تیم شهرداری یاسوج اثرگذار بوده حرفی غیر منطقی و البته غیر حرفه‌ای در فوتبال است.

خداداد افشاریان نقشی در موفقیت‌های تیم شهرداری یاسوج ندارد/ بازنده‌ها فرافکنی نکنند

احد الیاسی امروز در حاشیه آخرین تمرین تیم فوتبال شهرداری یاسوج پیش از بازی با برق شیراز در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور گفت: متأسفانه برخی از تیم‌ها که هزینه‌های چندین میلیاردی در فوتبال کشور داشته و نتیجه نگرفته‌اند برای فرافکنی هر از گاهی موضوعاتی را مطرح می‌کنند که از اصل و اساس کذب و شایعه است.

سرپرست تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: یکی از این فرافکنی‌ها مربوط به آقای افشاریان داور بین‌المللی پیشین فوتبال کشور است که اکنون ناجوانمردانه مورد هجمه عده‌ای قرار گرفته است.

الیاسی در ادامه گفت: آقای افشاریان متعلق به این استان و این آب و خاک است که همه مردم و جوانان فوتبال‌دوست به او عشق می‌ورزند چرا که افشاریان نام فوتبال استان ما را زنده کرد.

سرپرست تیم فوتبال شهرداری یاسوج حاضر در لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان افزود: آقای افشاریان هیچ‌گونه منصب و سمتی در تیم فوتبال شهرداری یاسوج ندارد و تنها به خاطر عشق و علاقه‌ای که به فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرداری یاسوج دارد در بازی‌های این تیم در ورزشگاه حاضر می‌شود که به نظر هیچ عاقلی این کار اشتباه نیست.

الیاسی با ابراز تأسف از این همه حاشیه در فوتبال کشور گفت: برخی تیم‌ها باخت‌ها و ناکامی‌های خود را مجبور بوده با چنین سخنان بی‌اساس توجیه کنند.

وی به نمونه‌هایی از خلاف این گفته منتقدان اشاره کرد و گفت: وقتی آقای قهرمانی داور بین‌المللی فوتبال در یاسوج و در جام حذفی آن گونه دستور به تکرار پنالتی تیم شهرداری می‌دهد در حالی که تصمیم اشتباهی بود چرا از خداداد افشاریان صحبتی به میان نیامد.

سرپرست تیم فوتبال شهرداری یاسوج ادامه داد: چندین باخت و تساوی تیم ما در اوایل فصل شاهدی بر این مدعاست که به جز همت مجموعه باشگاه هیچ اراده دیگر نتوانسته موفقیت‌های کنونی را برای ما رقم زند.

الیاسی از تعامل کامل ارکان فوتبال در این استان سخن به میان آورد و گفت: هر ناظر و نماینده‌ای که از فوتبال کشور به این‌جا می‌آید از تعامل ارکان فوتبال استان ما تعجب می‌کند که این خود سرمایه‌ای بزرگ برای فوتبال کهگیلویه و بویراحمد و به خصوص فوتبال یاسوج محسوب می‌شود.

سرپرست تیم فوتبال شهرداری یاسوج با تأکید بر این موضوع که وارد حاشیه‌های رقبای خود نمی‌شویم و کاری نداریم که دیگران چه می‌گویند و چه هدفی دارند، تصریح کرد: این روند حاشیه‌گریزی در فوتبال شهرداری یاسوج با قوت پی‌گیری خواهد شد و مطمئن باشیم که در نهایت آن که سود می‌کند فوتبال‌دوستان استان هستند.

وی به بازی فردای این تیم مقابل برق شیراز نیز گریزی زد و گفت: این تیم را مثل کف دست و از خودشان هم بهتر می‌شناسیم و با تدبیر مناسب برای پیروزی در مقابل آن‌ها قرار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/2571/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول