اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی خبر داد

ارائه آموزش‌های مهارت فنی و حرفه‌ای در پادگان‌های آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: آموزش‌های مهارت فنی و حرفه‌ای در پادگان‌های آذربایجان غربی به منظور ارتقای سطح مهارتی ارائه می‌شود.

ارائه آموزش‌های مهارت فنی و حرفه‌ای در پادگان‌های آذربایجان غربی

محسن مددی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در پادگان‌های استان یکی از برنامه‌های اولویت‌دار اداره کل فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی است.

وی با اشاره به آموزش‌های ارائه شده در این زمینه، تصریح کرد: ارائه 76 هزار و 427 نفر ساعت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در کارگاه‌های آموزشی پادگان‌های استان در سال جاری تحقق یافته است.

مددی با اشاره به نقش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، افزود: نقش این آموزش‌ها در اشتغال پایدار حائز اهمیت است چرا که در این صورت می‌توان نیروی کار ماهر و خبره‌ای را آموزش داد.

وی با بیان اینکه ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای گام مؤثری در راستای ارتقای سطح بهره‌وری است، خاطر نشان کرد: با ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای شاهد به‌کارگیری افراد خبره و ماهر خواهیم بود که این امر به نوبه خود سبب بهره‌وری بالا در کارها می‌شود.

مددی با اشاره به ارائه مدرک فنی و حرفه‌ای در پایان این دوره‌های آموزشی، گفت: در صورتی که کارآموزان دوره‌های مورد نظر را طی کرده و حد نصاب نمره را کسب کردند گواهی مهارتی معتبر اعطا می‌شود.

معاون آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی اظهار داشت: در حال حاضر ارائه مهارت‌های فنی و حرفه‌ای در مراکز آموزشی، پادگان‌ها و در برخی از ادارات و سازمان‌ها در حال برگزاری است.

انتهای پیام/61001/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول