اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل:

انقلاب اسلامی همچنان اردوگاه شرق و غرب را مضطرب کرده است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت:‌ وقوع انقلاب اسلامی که از آن به عنوان زلزله منطقه یاد می‌شود همچنان دو اردوگاه شرق و غرب را مضطرب کرده و آن‌ها را به حیرت انداخته است.

انقلاب اسلامی همچنان اردوگاه شرق و غرب را مضطرب کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عظیم دشتی صبح امروز در جلسه مدیران انجمن‌های هنری و ادبی این سازمان که به منظور برنامه‌ریزی ایام دهه فجر تشکیل شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به دلیل ماهیت اسلامی - انقلابی و مردمی یکی از مهمترین رخدادهای قرن بیستم محسوب می‌شود که برای همیشه در سرسلسله این قرن به عنوان رویداد عظیم و ماندگار یاد خواهد شد.

وی یکی از مهمترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی را برخورداری از جایگاه و پایگاه اسلامی و فقدان تقید فکری به دو اردوگاه شرق و غرب اعلام کرد و یادآور شد: این نظام و نهضت ارزشی امام راحل بدون وابستگی به مکاتبی همچون کاپیتالیسم و سوسیالیسم توانست ابهت و عظمت خود را به نمایش بگذارد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با اتکا به خداوند و مکتب حیات‌بخش اسلام و بهره‌گیری از رهبری داهیانه و سیره سیاسی امام خمینی به پیروزی رسید و با هویتی مستقل از شرق و غرب حذر کرد.

دشتی گفت: این نهضت پایدار ضمن اعلام وابسته نبودن به قدرت‌های شرق و غرب پا به عرصه ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی گذاشت و در این 34 سال نیز نشان داده که ذره‌ای از آرمان خود عدول نکرده است.

این مسئول عنوان کرد:‌ انقلاب اسلامی ایران توانست با کسب دستاوردهای عظیم ملی در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و نظامی تحول شگرف بین‌المللی و منطقه‌ای پدید آورد و با رسوخ در اعماق قلب مسلمانان محروم و مستضعف جهان ام‌القری ایران را در جهان اسلام تثبیت کند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل بیان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل در کنار تاثیر فراوان بر تحولات ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی هیمنه آمریکا را در ایران، منطقه خلیج فارس، ‌خاورمیانه و حتی در سطح جهان شکست و ابهت توخالی این ابر‌قدرت قرن را فروریخت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دشتی افزود: ‌ملت ایران با تسخیر لانه جاسوسی و انتشار اسناد آن ماهیت استکباری و استعماری آمریکا را بیش از پیش آشکار کرد و سردمداران آمریکایی را وادار کرد که برای باز پس‌گیری هیمنه و ابهت توخالی خود دست به طراحی و اجرای توطئه‌های ریز و درشت بزند.

وی تصریح کرد: با توکل به خداوند همه توطئه‌ها و ترفندهای استکبار جهانی با هوشیاری و تیز‌بینی حضرت امام و خلف شایسته ایشان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یکی پس از دیگری خنثی شد و آبروی بر باد رفته آن‌ها بار دیگر برملا شد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل ادامه داد: قطعاً با مقاومت مردم و با درایت مقام معظم رهبری توطئه‌های اخیر استکبار و در راس آن آمریکای جنایتکار مبنی بر فشار اقتصادی به مردم مهار شده و این ملت به آرمان‌های بلند خود دست می‌یابند.

جشنواره آواها و نواهای حماسی و انقلابی بسیجیان برگزار می‌شود

دشتی تاکید کرد: به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در گرامیداشت این ایام نخستین جشنواره آواها و نواهای حماسی و انقلابی بسیج استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود اذعان داشت: عصرانه تئاتر، جلسات نقد شعر انقلاب و دفاع مقدس، نمایشگاه‌های عکس پایداری، کارگاه‌های مختلف هنری توسط انجمن‌های هنری و ادبی سازمان‌ بسیج هنرمندان استان به میمنت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/62005/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول