اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل:

انقلاب اسلامی به زنان ایران هویتی جاودانه بخشید

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل گفت: انقلاب اسلامی ایران با سرمایه‌های معنوی و ارزشی به زنان این سرزمین هویتی جاودانه و ابدی بخشید و سبب شد تا زن مسلمان اصالت خود را بازیابد.

انقلاب اسلامی به زنان ایران هویتی جاودانه بخشید

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباس دستباز عصر امروز در جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده استانداری که در آستانه دهه فجر و برنامه‌ریزی کارگروه امور بانوان برای این ایام‌الله در استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: امام راحل با بنیان نهادن حاکمیتی الهی و نهضتی همیشه جاوید زنان و مردان این دیار را دوشادوش هم در مسیر اعتلای روزافزون هویتشان رهنمون کرد که امروز با گذشت 34 سال از آن ایام شاهد آن هستیم که بانوان ما امروز سردمداران سرمایه‌های معنوی و ارزشی همچون حجاب و عفاف و توکل و تکیه بر توانمندی‌های خود هستند.

وی دهه فجر را فرصتی مناسب برای نشان دادن خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت خدمتگزار توصیف کرد و افزود: ضرورت دارد در این ایام از تریبون‌های آماده و مهیا شده برای این دستاوردهای نظام در حوزه‌های مختلف به ویژه توانمندی‌ها استفاده کنیم تا بتوانیم بیش از گذشته دشمن را مأیوس و دوستان نظام را امیدوار کنیم.

دستباز جمهوری اسلامی ایران را الگویی بی‌نظیر برای آزادیخواهان و همچنین زنان غیرتمند جوامع اسلامی توصیف کرد و ادامه داد: در این ایام در کنار بیان دستاوردهای عمرانی، اجرایی و پیشرفت‌های مادی نظام باید چرایی و ماهیت انقلاب تبیین و تفسیر شود تا روح حقیقت و واقعیت‌های جمهوری اسلامی ایران جلوه‌گری کند.

این مسئول در ادامه سخنان خود تصریح کرد: امروز تمام دشمنان این انقلاب و اسلام دندان طمع تیز کردند تا شاید دستاوردهای 34 سال گذشته را با خدشه‌دار کردن زیر سئوال ببرند و در چشم تمام ملت‌های دنیا این انقلاب و سرمایه‌های آن را بی‌ثمر نشان دهند در حالی که شایسته‌ترین تدبیر آن است که همه ما در مسیری حرکت کنیم تا این دستاوردها به خوبی به نمایش گذاشته شده و به نسل‌های آینده نیز منتقل شود.

وی خاطر نشان کرد: بانوان ما نیز همراه با مردان در سال‌های اخیر به پیشرفت‌های بی‌نظیری در حوزه علوم و فنون و همچنین تحقیقات دانشگاهی و رویکرد‌های فرهنگی، هنری دست یافته‌اند که ضرورت دارد هر چه بهتر و شایسته این توانمندی‌ها به منصه نمایش برسد.

احیای ظرفیت گردشگری زمستانی اردبیل به تولید ثروت و اشتغال کمک می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل در ادامه سخنان خود به برگزاری برنامه‌های مختلف در دهه فجر و همچنین برپایی جشنواره ورزش‌های زمستانی و گردشگری در سرعین اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری 45 روزه این جشنواره فرصتی را فراهم می‌کند تا توانمندی‌های سرعین در بخش گردشگری زمستانی معرفی شود تا بتوانیم بیش از گذشته از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

دستباز ورود بیش از 7 میلیون گردشگر به این شهر توریستی را یادآور شد و گفت: اگر در این شهر بیش از 2 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده و هتل‌ها، مراکز اقامتی و پذیرایی متعدد و دلربا ساخته شده تا سرمایه‌گذاران بتوانند از آن سود ببرند، شایسته است در نیمه دوم سال از این ظرفیت‌ها استفاده شود تا مبادا این سرمایه‌گذاران متضرر شوند.

وی افزود: قطعاً برگزاری جشنواره‌ها و فستیوال‌های زمستانی به تولید ثروت و اشتغال پایدار کمک می‌کند و درآمد بیشتری را برای اهالی منطقه و استان به دنبال می‌آورد.

دستباز از صدا و سیما و رسانه‌ها خواست جاذبه‌های زمستانی این استان را در بخش گردشگری بیش از گذشته معرفی کنند و تنها به یخبندان، بارش و برف و مسدودیت راه‌ها در این استان اکتفا نکنند بلکه با معرفی جاذبه‌های گردشگری زمستانی بکوشند تا اهالی شهرهای مختلف راغب به حضور در زمستان در این منطقه باشند.

وی از برگزارکنندگان این جشنواره خواست جلوی فعالیت جارچیان و همچنین تبلیغ‌کنندگان به شیوه‌های نامطلوب را بگیرند و اطلاع‌رسانی را به شکل شفاف، منظم و دقیق از طریق رسانه‌ها انجام دهند.

انتهای پیام/62001/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول