اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه مبارک فجر انجام شد

برگزاری نمایشگاه کتاب با موضوع انقلاب اسلامی در ساوه

خبرگزاری فارس: فرماندار ساوه از برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب با موضوع انقلاب اسلامی و به مناسبت دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه کتاب با موضوع انقلاب اسلامی در ساوه

احمد آزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ستاد دهه فجر شهرستان تشکیل و برنامه‌های متعددی را برای گرامیداشت این ایام پیش‌بینی و تدارک دیده است.

وی تصریح کرد: به منظور برگزاری هر چه با شکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر کمیته‌های زیر مجموعه ستاد با عضویت دستگاه‌های مختلف تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

فرماندار با اشاره به اینکه برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب با موضوع انقلاب اسلامی و با هدف آشنایی جوانان با انقلاب و دستاوردهای انقلاب از جمله برنامه‌های این دهه است، بیان کرد: انقلاب اسلامی همواره منشا عزت‌آفرینی و افتخار و اقتدار ایران بوده و برگزاری با کیفیت و مطلوب برنامه‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر بهترین فرصت برای یادآوری خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

آزاد افزود: نواختن زنگ انقلاب در مدارس همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر، برگزاری همایش عفاف و حجاب، جشن کارگری، برگزاری مسابقه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی، محفل انس با قرآن کریم و برپایی نمایشگاه کتاب و افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی، صنعتی و خدماتی از مهم‌ترین برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان است.

فرماندار ساوه  افزود: امروز هم این انقلاب اسلامی ایران است که الگویی برای کشورهای اسلامی و منطقه شده و آنان از این انقلاب تأسی گرفته و علیه ظلم و ستم به پا خاسته‌اند که با جرأت می‌توان گفت این بیداری‌ها ریشه در فجر بزرگ انقلاب اسلامی ایران دارد.

به گفته وی برگزاری برنامه‌های دهه فجر موجب گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و معرفی دستاوردهای انقلاب و تقویت بصیرت نسل جوان خواهد شد.

انتهای پیام/87011/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول