اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه:

دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم تبیین شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه با اشاره به لزوم بیان موفقیت‌های نظام برای مردم گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم تبیین شود.

دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت‌الاسلام حسین ذاکری خطیر صبح امروز در جلسه هفتگی اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه با اشاره به تشکیل ستادهای فرهنگی، بانوان و قرآنی ویژه دهه فجر در سوادکوه، گفت: بیان دستاوردها و موفقیت‌های نظام اسلامی باید در دهه فجر برای عموم تبیین شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه با اشاره به علل و عوامل سقوط رژیم پهلوی به برخی از آن عوامل اشاره و خاطر نشان کرد: مبارزه با مکتب اسلام و علمای دین و سرسپردگی به قدرت‌های استکباری از مهم‌ترین عوامل سقوط رژیم پهلوی بود.

وی به ریشه و سابقه دینی ملت ایران اشاره کرد و افزود: مبارزه با اساس باورهای مردمی، اعتراض و انقلاب علیه حکومت استبدادی شاه به رهبری امام خمینی (ره) را به دنبال داشت.

ذاکری خطیر به فساد مالی و اخلاقی، ظلم و ستم به مردم، استبداد، تسلط وابستگان پهلوی بر ثروت‌های کشور را از دلایل دیگر انقلاب مردمی سال 57 ذکر کرد و یادآور شد: تسلط بهائیت بر امور کشور و به شهادت رساندن ده‌ها هزار زن و مرد و شکنجه هزاران نفر و بی‌تعهدی دست‌اندرکاران رژیم پهلوی به امور کشور از دلایل دیگر سقوط آن بوده است.

دبیر ستاد شئون فرهنگی شهرستان سوادکوه با بیان اینکه همه ما باید خداوند را با قلب، دست و زبان یاری کنیم، افزود: مسئولان و مردم، مؤمن به نظام باشند و افراد منافق و ریاکار و غیرمتعهد در هنگام خطر شناخته می‌شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه خواستار بیان علل سقوط رژیم پهلوی و دلایل پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و بیان راهکارهای حفظ انقلاب و مبارزه با تهدیدات شد و گفت: در بررسی‌های انجام شده بیش از 60 دلیل برای پیروزی انقلاب اسلامی وجود دارد که باید برای مردم تبیین شود.

انتهای پیام/86015/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول