اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور بانوان فرمانداری جیرفت خبر داد

راه‌اندازی کانون فرهنگی «نسوان سبزواران» در جیرفت

خبرگزاری فارس: مسئول کمیسیون امور بانوان فرمانداری شهرستان جیرفت گفت: کانون فرهنگی اجتماعی «نسوان سبزواران» توسط کمیسیون امور بانوان فرمانداری جیرفت به زودی راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی کانون فرهنگی «نسوان سبزواران» در جیرفت

شفیقه شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: کار ثبت کانون فرهنگی اجتماعی «نسوان سبزواران» توسط کمیسیون امور بانوان فرمانداری انجام شده و به زودی راه‌اندازی می‌شود.

وی هدف از تأسیس این کانون را مشارکت بیشتر بانوان در اجتماع و مجامع عمومی دانست و افزود: کانون «نسوان سبزواران» در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، هنری، ورزشی، علمی، آموزشی، مشاوره حقوقی و خانوادگی و ... فعالیت می‌کند.

شفیعی تصریح کرد: این کانون در نظر دارد با همکاری شهرداری جیرفت با برپا کردن کمپ ویژه پذیرایی از میهمانان نوروزی در تعطیلات ایام عید انواع غذاها و شیرینی‌های محلی را که توسط بانوان تهیه می‌شود را ارائه دهد.

* برگزاری کارگاه «حجاب و عفاف» در بهمن ماه

وی بیان کرد: همچنین به زودی کارگاه آموزشی «حجاب و عفاف» ویژه بانوان توسط هیئت مذهبی حضرت فاطمه معصومه (س) با همکاری این کمیسیون و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت برگزار می‌شود.

شفیعی زمان برگزاری این کارگاه را بهمن ماه ذکر کرد و افزود: کارگاه آموزشی «حجاب و عفاف» به مدت دو روز در شیفت صبح و عصر با حضور استادان حوزه علمیه قم ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان، دختران جوان و بانوان تشکیل می‌شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و حمل و نقل شورای اسلامی شهر جیرفت گفت: از شهردار جیرفت تقاضا شده است که بودجه پیشنهادی سال 92 را هر چه سریع‌تر به شورا ارائه دهد تا پس از بررسی و تصویب آن را برای سال آینده آماده کند.

شفیعی خاطرنشان کرد: همچنین قرارداد پارکبان‌ها که با شرکت رهگشا منعقد شده با تصویب شورای اسلامی شهر جیرفت نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/80001/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول