اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر چالدران خبر داد

برگزاری 15 برنامه فرهنگی در حوزه زنان چالدران

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر چالدران گفت: 15 برنامه فرهنگی در حوزه زنان و خانواده در دهه فجر سال جاری در چالدران برگزار می‌شود.

برگزاری 15 برنامه فرهنگی در حوزه زنان چالدران

زیبا گیاهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: دهه فجر امسال برنامه‌های متنوع در حوزه بانوان و خانواده در چالدران برگزار می‌شود تا زنان نیز از برنامه‌های این دهه استفاده کنند.

وی با اشاره به مهم‌ترین این برنامه‌ها، تصریح کرد: برگزاری جشنواره‌های هنری و فرهنگی، برگزاری جشن انقلاب، نشست بررسی اصلاح سبک زندگی با رویکرد اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه‌های دهه فجر در کمیته زنان و خانواده چالدران است.

گیاهی با تاکید بر تنوع در این برنامه‌ها، اعلام کرد: تلاش شده برنامه‌های دهه فجر این شهرستان از تنوع خاصی برخوردار باشد.

وی غنی‌بخشی به برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر را خواستار شد و گفت: برای این منور با تشکیل کمیته‌های تخصصی تلاش شده تا برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر غنی‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

گیاهی به دیدار با همسران و مادران شهدا و دیدار با بانوان معلول شهرستان در دهه فجر اشاره کرد و گفت: کارگاه آموزشی عفاف و حجاب برای دانش‌آموزان دختر و کارمندان زن ادارات و برپایی نشست روشنفکری فرهنگی و سیاسی زنان بسیجی از جمله برنامه‌های دهه فجر در شهرستان چالدران است.

مسئول امور بانوان فرمانداری چالدران برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی حوزه بانوان در دهه فجر را از دیگر این برنامه‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: این برنامه‌ها برای تمام زنان این شهرستان اجرا می‌شوند.

انتهای پیام/61001/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول