اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام‌الله دهه‌فجر صورت می‌گیرد

برگزاری نمایشگاه زنان، خانواده و انقلاب در بویراحمد

خبرگزاری فارس: فرماندار بویراحمد به نقش و حضور زنان در پیروزی، تثبیت و استمرار انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: به مناسبت دهه‌فجر، نمایشگاه زنان، خانواده و انقلاب در بویراحمد برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه زنان، خانواده و انقلاب در بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز کمیته بانوان و خانواده شهرستان بویراحمد با محوریت دهه‌فجر با حضور فرماندار، کارشناس بانوان اداره‌ها و نهادها به همت دفتر امور بانوان فرمانداری بویراحمد برگزار شد.

محمدالفونه حضور زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و تثبیت و استمرار انقلاب اسلامی را مهم عنوان کرد و گفت: زنان سرمایه‌های ارزشمند انقلاب هستند که در پیروزی انقلاب نقش مؤثری را ایفا کردند و توجه و حمایت از این قشر از جامعه ضروری است.

فرماندار بویراحمد هدف از برگزاری کمیته بانوان و خانواده ستاد دهه‌فجر را فرصتی مناسب برای حضور و به نمایش گذاشتن اقتدار زنان در انقلاب اسلامی دانست و گفت: در این کمیته وظایف مختلفی از جمله فراهم آوردن زمینه مشارکت و حضور فعال زنان در برگزاری مراسم ایام‌الله دهه‌فجر است.

این مسئول به نقش آفرینی زنان در دهه‌فجر انقلاب اشاره کرد و گفت: تبیین دستاوردهای علمی، فرهنگی، ورزشی و هنری زنان در سال‌های بعد از انقلاب اسلامی و تشویق جامعه هدف و برنامه‌ریزی مناسب این ایام‌الله می‌تواند در برگزاری باشکوه هرچه بهتر دهه‌فجر مؤثر باشد.

نمایشگاه دستاوردهای زنان با کیفیت برگزار شود

مسئول ارشد اجرایی بویراحمد تأکید کرد: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بانوان نیازمند برنامه‌ریزی خاصی بوده که از این رو مسئولان مربوطه در صورت آمادگی، اقدامات لازم را اعمال کنند.

وی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه باید با کیفیت خوب و خدمات‌رسانی مضاعف ارائه شود تا دستاوردهای بانوان و انقلاب اسلامی به مرحله اجرا گذاشته شود و با تمرکز بهتر و بیشتر می‌توان خروجی خوبی از این نمایشگاه‌ها داشته باشیم.

 ۲۲ بهمن در ایران اسلامی بازتاب جهانی دارد

الفونه به کمیته مراسم دهه‌فجر اشاره کرد و گفت: به مناسبت پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی در 22 بهمن 57 که یادآوری روزهای شیرین انقلاب است و با بازتاب جهانی در این روز روبه‌رو می‌شویم که حضور مسئولان نهادها و اداره‌ها در این روز بسیار مهم و ارزشمند است.

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن باعث ناامیدی دشمنان نظام است

فرماندار بویراحمد حضور مردم در راهپیمایی‌های سال‌های گذشته این استان را مناسب ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم امسال همچون گذشته راهپیمایی 22 بهمن زمینه یأس و ناامیدی دشمنان اسلام و نظام را فراهم کند.

گفتنی است، در این نشست دیدار و تجلیل از همسران جانبازان بالای 70 درصد، برگزاری نمایشگاه زنان، خانواده و  انقلاب با همکاری اداره‌های شهرستان، مستند‌سازی و ارائه گزارش عملکرد اداره‌ها، بازدید از مراکز توانبخشی و اهدای گل به قبور مطهر شهدا از مصوبات این جلسه بود.

انتهای‌پیام/82011/م۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول