اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری بشرویه:

نقش زنان در جامعه انسان‌سازی است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری بشرویه گفت: زنان از ارکان اساسی جوامع بشری هستند و نقش سازنده‌ای در تربیت فرزند در خانواده و انسان‌سازی در جامعه را بر عهده دارند.

نقش زنان در جامعه انسان‌سازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، علیرضا زمان‌زاده صبح امروز در جلسه کمیسیون امور بانوان بشرویه اظهار کرد: در دین مبین اسلام جایگاه زن و مرد مساوی است و خداوند بین آنها تفاوتی قائل نشده است. 

وی ادامه داد: خانواده کوچک‌ترین رکن سازنده جامعه است و اگر خانواده سالم باشد بی‌شک جامعه نیز به پیشرفت و ترقی می‌رسد.

سرپرست فرمانداری بشرویه با بیان اینکه نقش زنان در جامعه انسان‌سازی است، تصریح کرد: زنان از ارکان اساسی جوامع بشری هستند و نقش سازنده‌ای در تربیت فرزند در خانواده و انسان‌سازی در جامعه را بر عهده دارند.

زمان‌زاده افزود: زنان با فراهم کردن محیط آرام و تربیت اسلامی و اخلاقی، فرزندانی را پرورش می‌دهند که با تعادل روانی و روابط اجتماعی مناسب به جامعه وارد شده و افراد مفید و آینده‌سازی در جامعه می‌شوند.

وی عنوان کرد: علاوه بر تربیت فرزندان زنان می‌توانند با حضور در صحنه‌های مختلف اجتماعی و ایفای نقش‌های گوناگون منشاء ایجاد تحول در جامعه شوند.

*حضور مقتدرانه زنان همدوش مردان سبب تعالی جامعه می‌شود  

امام جمعه بشرویه نیز با بیان اینکه امنیت کنونی کشور به برکت انقلاب اسلامی و ثمره خون شهیدان است، اظهار کرد: زنان در صدر اسلام با پشتیبانی از مردان در جبهه‌های جنگ و پرستاری از افراد آسیب‌دیده نقش بسزایی در پیروزی مردان داشته‌اند.

حجت‌‍‌الاسلام و‌المسلمین محمد شمس‌الدین افزود: در دوران دفاع مقدس نیز زنان کشورمان فرزندان خود را برای دفاع از کشور عازم جبهه‌ها کرده و امروز نیز در میدان مبارزه با جنگ نرم دشمن قرار دارند و با تربیت فرزندان صالح از ارزش‌های اسلامی دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/69006/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول