اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تحلیل و برنامه سازمان بسیج جامعه زنان استان سمنان:

زنان مدیران اقتصادی خانواده هستند / اقتصاد مقاومتی نیاز به فرهنگ‌سازی دارد

خبرگزاری فارس: مسئول تحلیل و برنامه سازمان بسیج جامعه زنان استان سمنان با بیان اهمیت پرداختن به موضوع اقتصاد مقاومتی گفت: زنان به عنوان مدیران اقتصادی خانواده نقش مهم و حائز اهمیتی را در این باره در خانواده‏ها دارا هستند.

زنان مدیران اقتصادی خانواده هستند / اقتصاد مقاومتی نیاز به فرهنگ‌سازی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احترام حیدریان صبح امروز در نشست بصیرتی که به همت سازمان بسیج کارگری استان سمنان با موضوع نقش خانواده در اقتصاد و با حضور جمع کثیری از بانوان بسیجی کارآفرین در مسجد صاحب‏الامر (عج) سمنان برگزار شد، ‌اظهار داشت: زنان در حقیقت مدیران دارایی و مصرف خانواده‌ها محسوب می‌شوند.

وی افزود: یکی از مشخصه‌های اقتصاد مقاومتی، استفاده از تولیدات ملی و کالاهای داخلی است و اینجاست که زنان نقش بسیار پررنگ و اثرگذاری در خانواده دارند.

مسئول تحلیل و برنامه سازمان بسیج جامعه زنان استان سمنان با بیان اینکه هر موضوع و مقوله‌ای برای نهادینه شدن نیازمند فرهنگ‌سازی است، ‌افزود: بحث اقتصاد مقاومتی نیز از این حیث نیاز به فرهنگ‌سازی دارد.

حیدریان بیان داشت: برای ایجاد تغییرات در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف و نهادینه‌سازی و فرهنگ‌سازی، مبحث اصلی زمان بوده؛ بدین معنا که ایجاد تغییر در اقتصاد نیازمند گذشت زمان و تدبیر و برنامه‌ریزی‌های دقیق و اساسی است.

وی تصریح کرد: به هر میزان که برنامه‌ریزی‌ها و تدابیر ما دقیق‌تر باشد، با سرعت بیشتری می‌توانیم به اهدافمان در مقوله‌های مختلف دست یابیم.

مسئول تحلیل و برنامه سازمان بسیج جامعه زنان استان سمنان گفت: نباید از یاد برد که پایه و اساس بحث فرهنگ و فرهنگ‏سازی در خانواده شکل می‌گیرد؛ زنان ما با توجه به اینکه در عرصه‌های اجتماعی، فعالیت‌های اقتصادی مختلفی انجام می‌دهند، اما هیچ‏گاه از یاد نبرده‌اند که به هر حال رسالتی را به عنوان فرهنگ‌سازی در خانواده بر عهده دارند.

انتهای پیام/2249/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول