اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویین زهرا خبر داد

شرکت بیش از 37 هزار نفر در گفتمان‌های دینی بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 37‌ هزار و 500 نفر در برنامه‌ گفتمان‌‌های دینی این شهرستان شرکت کردند.

شرکت بیش از 37 هزار نفر در گفتمان‌های دینی بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌ زهرا استان قزوین، حجت‌الاسلام مهدی عباسی امروز در دیدار با تعدادی از روحانیون بخش مرکزی بویین‌‌ زهرا اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 37‌ هزار و 500 برنامه گفتمان‌های دینی در مساجد، تکایا و کانون‌های فرهنگی این شهرستان توسط روحانیون و مبلغان دینی برگزار شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا ادامه داد: استقبال شهروندان و به‌ ویژه اقشار جوان و نوجوان نیز از اجرای این برنامه‌ها گسترده و رضایت‌بخش بوده است.

وی با اشاره به برگزاری مناسبت‌ها و مراسم‌های مختلف در طول سال از سوی سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: طبق گزارش‌های رسیده از بخش‌های تابعه و شهر‌های آوج و آبگرم بیش از 50 هزار شهروند طی ایام 28 صفر رحلت جانسوز پیامبر اسلام (ص)، شهادت امام‌ حسن عسگری (ع) و امام‌ رضا (ع) از مراسم‌های عزاداری و سوگواری برگزار شده، استقبال کردند.

عباسی بیان داشت: ایجاد کانون‌های فرهنگی و تبلیغی نیز جزو فعالیت‌های شاخصی است که در دستور کار قرار داشته و پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه 300 هیئت مذهبی در بویین زهرا فعال است، ابراز داشت: امیدواریم بتوانیم با کار و جهاد فرهنگی زمینه را برای بروز علایق و استعداد‌ها فراهم کرده و شکوفایی را مضاعف‌تر کنیم.

انتهای پیام/77005/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول