اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

برگزاری 25 گفتمان دینی تخصصی در کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی کنگان از برگزاری 25 گفتمان دینی تخصصی در کنگان خبر داد.

برگزاری 25 گفتمان دینی تخصصی در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی عصر امروز در نشست مسئولان فرهنگی کنگان اظهار داشت: افزایش پژوهش‌های دینی و تلاش برای جذب جوانان به سمت برنامه‌های فرهنگی از اولویت‌های این سازمان است.

وی افزود: در سال جاری بیشترین و باکیفیت‌ترین برنامه‌های فرهنگی در کنگان اجرا شد و مردم از کیفیت برنامه‌ها رضایت دارند.

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان از برگزاری 25 گفتمان دینی تخصصی در کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: به همت اداره تبلیغات اسلامی کنگان و با همکاری روحانیون اعزامی بیش از 25 گفتمان دینی با موضوع اربعین، عفاف و حجاب و ترویج فرهنگ حسینی در زندگی امروزه در این شهرستان برگزار شد.

اهرمی اظهار داشت: روحانیون اعزامی با حضور در مدارس و دانشگاه‌ها در این گفتمان‌ها مشارکت کرده و به بیان مطالب می‌پرداختند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان افزود: گفتمان دینی از بسترهای مناسبی است که نوجوانان و جوانان به طرح سؤالات خود می‌پردازند و در روشنگری و بصیرت‌بخشی به نسل جوان بسیار موثر است.

اهرمی همچنین از کسب مدرک درجه چهار مسابقات حفظ قرآن کریم سازمان دارالقرآن الکریم کشور توسط حافظ کنگانی خبر داد.

وی با اشاره به سخنی از پیامبر (ص) اظهار داشت: حافظان قرآن مشمول رحمت خدا، در برکنندگان نور خدا و آموزگاران کلام خدا هستند و کسی که با آنان دوستی کند با خدا دوستی کرده و کسی که با آنان دشمنی کند خدا را دشمن داشته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به اعلام نتایج مسابقات حفظ قرآن کریم سازمان دارالقرآن‌الکریم کشور، جابر احمدزاده از حافظان و قاریان مطرح کنگان بعد از پشت سر گذاشتن آزمون‌های شفاهی و کتبی حائز مدرک درجه چهار شد که این برای جامعه قرآنی شهرستان باعث خوشحالی و مسرت است.

انتهای پیام/2451/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول