اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

گفتمان‌های دینی حرکتی برای تبین آموزه‌های دینی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به اهمیت برگزاری گفتمان‌های دینی گفت: این گفتمان‌ها حرکت موثری برای تبیین آموزه‌های دینی و اخلاقی بوده و راهی برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی است.

گفتمان‌های دینی حرکتی برای تبین آموزه‌های دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری بعد از ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی اساتید گفتمان‌های دینی که در دفتر نماینده ولی فقیه استان کردستان برگزار شد، اظهار کرد: اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان در طول چهار سال اخیر حدود چهار هزار گفتمان دینی را در سطح استان برگزار کرده است که از این تعداد 220 گفتمان در سطح مدارس،  120 گفتمان در سطح دانشگاه‌ها، 342 گفتمان مناسبتی، 25 گفتمان ویژه والدین، 18 گفتمان در فضای مجازی و 275 گفتمان فراغتی بوده است.

وی افزود: استان کردستان در حال حاضر از لحاظ حجمی رتبه اول کشوری از لحاظ برگزاری گفتمان‌های دینی را دارا است.

وی خاطرنشان کرد: برای برگزاری این گفتمان‌ها نیز از اساتید دانشگاهی و روحانیون اهل تسنن و تشیع بهره گرفته شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: از اساتید گفتمان‌های دینی استان 24 نفر دارای مدرک کارشناسی، 23 نفر دارای مدرک دانشگاهی ارشد، یک نفر دارای مدرک دکترا و 31 نفر نیز از روحانیون استان هستند.

حجت‌الاسلام صفی‌یاری بیان کرد: تاکنون 110 موضوع گفتمان دینی در حوزه‌های اجتماعی، اخلاقی، مناسبتی و فرهنگی در سطح استان برگزار شده است.

وی گفت: 4 هزار سوال نیز از مجموع گفتمان‌های برگزاری شده جمع‌آوری و با موضوعات مختلف طبقه‌بندی شده‌اند که پاسخ این سوالات نیز به خود جوانان ارائه خواهد شد.

وی با قدردانی از آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها در راستای برگزاری گفتمان‌های دینی استان اضافه کرد: گفتمان‌های دینی با همکاری این ادارات توانسته در سطح استان تاثیرات خود را بخوبی داشته باشد.

انتهای پیام/79007/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول