اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد خبر داد

برگزاری 50 گفتمان دینی در مدارس سعدآباد

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد از برگزاری 50 گفتمان دینی در مدارس سعدآباد در ماه محرم خبر داد.

برگزاری 50 گفتمان دینی در مدارس سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، حجت‌الاسلام عبدالکریم جمالی عصر امروز در نشست مسئولان سعدآباد اظهار داشت: توجه به زیرساخت‌های دینی و مذهبی در جامعه اهمیت زیادی دارد و در دولت نهم و دهم این مسئله مورد عنایت بیشتر قرار گرفته است.

وی افزود: بهبود کیفیت برنامه‌های مذهبی و مناسبتی از اولویت‌های اساسی منطقه سعدآباد است که با تلاش همه مسئولان به نتایج امیدوارکننده‌ای نیز رسیده‌ایم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد با ارائه گزارشی از فعالیت‌های هیئات مذهبی این شهر در محرم خاطرنشان کرد: مراسم و مجالس عزاداری این شهر در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله ‌الحسین(ع) با حضور بیش از 30 هیئت مذهبی برگزار شد.

جمالی تصریح کرد: تلاوت قرآن مجید، قرائت زیارت عاشورا، ختم صلوات، بیان احکام شرعی و بیان احادیث مختلف ائمه اطهار(ع) و دعوت از سخنرانان و مداحان برجسته بومی و اعزامی از بخش‌های اصلی این برنامه‌ها بود.

وی از برگزاری 50 گفتمان دینی در مدارس سعدآباد خبر داد و عنوان داشت: این برنامه‌ها که در دهه اول محرم 1434 هجری در مدارس سعدآباد برگزار شد به سؤالات و شبهات اعتقادی دانش‌آموزان پاسخ داده شد و در مورد اهمیت ترویج فرهنگ عاشورا و آموزه‌های دینی و امر به معروف و نهی از منکر مطالبی بیان شد.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد افزود: در این گفتمان‌ها تلاش زیادی برای پاسخگویی به مسایل مورد توجه جوانان شد و شاهد رضایت دانش‌آموزان بودیم.

جمالی گفت: امروز دشمن با همه توان برای ضربه‌زدن به دین و کمرنگ کردن معنویت وارد شده و باید از امکانات و توان موجود در راستای تقویت تعالیم اصیل اسلامی استفاده کنیم.

انتهای پیام/2451/آ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول