اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

برپایی گفتمان دینی با موضوع امر به معروف در دانشگاه‌های کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از برپایی گفتمان دینی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه‌های کنگان خبر داد.

برپایی گفتمان دینی با موضوع امر به معروف در دانشگاه‌های کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان حجت‌الاسلام رحیم اهرمی بعد از ظهر امروز در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر کنگان اظهار داشت: گسترش تعالیم اصیل اسلامی و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه امری لازم و ضروری است که باید در این راستا تلاش بیشتری کنیم.

وی افزود: امروز دشمنان با هجمه‌های فرهنگی و جنگ نرم به مقابله با ایران اسلامی آمده‌اند که باید با تولید برنامه‌های ارزشمند فرهنگی به مقابله با دشمن بپردازیم.

اهرمی خاطر نشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر در دین مبین اسلام به آن خیلی اهمیت داده شده و فلسفه مهم قیام سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله‌الحسین (ع) مسئله امر به معروف و نهی از منکر بوده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از برپایی گفتمان دینی با موضوع امر به معروف در دانشگاه‌های کنگان خبر داد و بیان کرد: این اداره در دهه احیاء امر به معروف و نهی از منکر اقداماتی از جمله؛ تشکیل جلسه با مبلغین بومی و اعزامی، برگزاری گفتمان‌های دینی در مدارس و دانشگاه‌ها با محوریت دهه احیاء و جلسه با هیئات مذهبی و مداحان برای بهره‌برداری و استفاده بیشتر از عزاداری سید و سالار شهیدان را در دستور کار خود دارد.

وی اعزام مبلغ به روستاهای دور افتاده و شرکت‌های مستقر در منطقه، نصب بنر و پلاکارد در جلوی اداره تبلیغات اسلامی و سطح شهر، برگزاری جلسه ستاد شئونات فرهنگی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری محافل قرآنی با دعوت از قاریان بومی و ممتازین محلی، دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان و اهدای محصولات فرهنگی از قبیل نرم‌افزار و کتاب با موضوعات عزاداری را از اقدامات این اداره عنوان کرد.

اهرمی با بیان اینکه دهه اول ماه محرم به عنوان دهه احیاء امر به معروف و نهی از منکر معرفی شده خواستار مشارکت همه مردم و مسئولان در کیفیت بخشی به این برنامه‌ها شد.

انتهای پیام/2451/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول