اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر خبر داد

برگزاری 100 گفتمان دینی در دانشگاه‌ها و مدارس استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: امسال 100 گفتمان دینی در دانشگاه‌ها و مدارس استان برپا شده است که برای جوانان و نوجوانان جذابیت خاصی داشت.

برگزاری 100 گفتمان دینی در دانشگاه‌ها و مدارس استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سید نورالله موسوی‌نیا ظهر امروز در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر اظهار داشت: در خصوص سوءمصرف مواد مخدر به همت پژوهشگران چند کتاب در خصوص فتوای مراجع در دست تهیه است که به‌زودی چاپ می‌شود.

موسوی‌نیا گفت: زمانی می‌توانیم جامعه‌ای پاک داشته باشیم که افراد جامعه با احادیث و فرامین اهل بیت(ع) عجین باشند.

وی نقش دستگاه‌های فرهنگی در ارتقاء بینش آحاد جامعه درباره سوء مصرف مواد مخدر را یادآور شد و تصریح کرد: دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ای نقش تعیین کننده‌ای در بصیرت افزایی جوانان و نوجونان در خصوص مضرات مواد مخدر و تبعات آن را دارند که باید این دستگاه‌ها نقش خود را بیش از پیش نشان دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی می‌تواند تاثیر گذار باشد، افزود: به‌زودی همایشی تحت عنوان «نقش دین در کاهش مصرف مواد مخدر» در کنگان برگزار خواهد شد و کارگاه‌های آموزشی نیز تا پایان سال در سایر نقاط استان برگزار می‌شود.

موسوی‌نیا اضافه کرد: بررسی سوء‌مصرف مواد مخدر و میزان گرایش در بین جوانان در دست تهیه است که با اعلام نتیجه این بررسی راهکارهای لازم در این باره اتخاذ می‌شود.

وی اعزام 200 روحانی به مراکز دینی با محوریت نقش دین در کاهش آسیب‌های اجتماعی را از دیگر برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی ذکر کرد و افزود: امسال 100 گفتمان دینی در دانشگاه‌ها و مدارس استان برپا شده است که برای جوانان و نوجوانان جذابیت خاصی داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر بر توجه به اعتبارات این سازمان برای تسریع در طرح‌های فرهنگی تاکید کرد و افزود: با اختصاص اعتبارات لازم، روستاهایی که در معرض خطر آسیب‌های اجتماعی قرار دارند تحت پوشش طرح‌های فرهنگی این سازمان قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/66006/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول