اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

برگزاری 80 گفتمان دینی در کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از برگزاری 80 گفتمان دینی در کنگان در دهه اول محرم در کنگان خبر داد.

برگزاری 80 گفتمان دینی در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان حجت‌الاسلام رحیم اهرمی پیش از ظهر امروز در نشست با مدیران و کارکنان این اداره با تسلیت ایام محرم و ایام حزن و اندوه مسلمین جهان اظهار داشت: ماه محرم ماه ارادت به ساحت امام حسین (ع) و تقرب به خداوند متعال و فرصتی است که انسان‌ها از فیض‌های الهی بیشتر بهره ببرند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان خاطر نشان کرد: هر اقدامی در راستای کمک به برگزاری عزاداری امام حسین (ع) صورت گیرد غنیمت است و ای کاش این لطف شامل حال ما شود.

اهرمی با تشکر از فرمانده سپاه شهرستان کنگان در همکاری به‌منظور نشست هیئات مذهبی و تبریک هفته بسیج گفت: در ماه محرم شاهد برگزاری منظم و حضور هیئات مذهبی در مراسم هشتم محرم خواهیم بود.

وی ادامه داد: اسلام نیاز به حضور دارد و همین حضور در صحنه سوگواری امام حسین (ع) است که موجبات عزت و سربلندی ایران و اسلام را فراهم می‌کند.

اهرمی با اشاره به توزیع اقلام ویژه نذورات ماه محرم در شهرستان کنگان اضافه کرد: مجلس امام حسین (ع) مجلس مهر و محبت خداوندی است که نصیب اهلش می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه توزیع اقلام ضروری نذورات با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود، اظهار داشت: با عنایت به اینکه در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان موضوع نذری و نذورات مطرح می‌شود؛ این اداره با همکاری اداره صنعت و معدن به توزیع اقلام غذایی ویژه هیئات مذهبی اقدام می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان عنوان کرد: برای بهره‌مندی از اقلام ضروری هیئت‌های مذهبی باید با مراجعه به اداره تبلیغات اسلامی فیش دریافت مواد غذایی را دریافت کنند.

وی از برگزاری 80 گفتمان دینی در کنگان خبر داد و افزود: در دهه محرم 80 گفتمان دینی در شهرستان کنگان با همکاری آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی و سپاه برگزار می‌شود.

اهرمی تاکید کرد: هیئت‌های مذهبی شهرستان کنگان در محرم سال جاری مراسماتی باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار خواهند کرد و کیفیت‌بخشی به اجرای برنامه‌ها مهم‌ترین هدفی است که اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان برای دستیابی به آن تلاش می‌کند.

انتهای پیام/2451/و/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول