اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد خبر داد

اجرای گفتمان‌های دینی با موضوع دستاوردهای انقلاب در سعدآباد

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد از اجرای گفتمان‌های دینی با موضوع دستاوردهای انقلاب در سعدآباد خبر داد.

اجرای گفتمان‌های دینی با موضوع دستاوردهای انقلاب در سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، حجت‌الاسلام عبدالکریم جمالی صبح امروز در نشست هماهنگی ستاد دهه فجر در سعدآباد اظهار داشت: دهه فجر سرآغاز پیروزی بزرگ ملت ایران بر استکبار جهانی و پرتوافشانی اسلام ناب محمدی (ص) در این کشور است از این رو این ایام خجسته باید به بهترین شیوه ممکن گرامی داشته شود.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد با تاکید بر احیاء و استمرار ارزش‌های انقلاب اسلامی و ضرورت حضور همه جانبه مردم در صحنه‌ها خاطرنشان کرد: دهه فجر فرصتی برای آشنایی هرچه بیشتر نسل جدید با انقلاب شکوهمند اسلامی و اهداف مقدس آن است.

جمالی با بیان این که حضور مردم در آیین‌های دهه فجر باید به عنوان یک اصل مد نظر قرار گیرد، افزود: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و به همت مردم شکل گرفت و در این زمینه خود مردم باید برگزارکننده آیین‌های دهه فجر باشند.

وی با تشریح برنامه‌های این اداره در دهه فجر بیان داشت: اجرای برنامه‌های فرهنگی تبلیغی در مدارس و اماکن فرهنگی و شرکت فعال در جلسات دهه فجر و برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی بخشی از این برنامه‌هاست.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد از اجرای گفتمان‌های دینی با موضوع دستاوردهای انقلاب در سعدآباد خبر داد و گفت: هماهنگی با روحانیون برای برپای سخنرانی، غبارروبی گلزار شهداء به ویژه شهدای انقلاب در این شهر، نصب بنر، برگزاری نمایشگاه در مدارس و آذین‌بندی مساجد و خیابان‌ها نیز از دیگر برنامه‌های این اداره در دهه فجر است.

جمالی اذعان داشت: برنامه‌های ما باید به گونه‌ای باشد که ضمن مردمی کردن و ایجاد شرایط مشارکت و حضور همه اقشار مردم در برنامه‌ها باید توان مقابله با جنگ نرم را داشته باشد.

وی با بیان شرح وظایف کمیته‌ها از تمام ادارات خواست تا در برگزاری کیفی‌تر مراسم دهه فجر همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/2451/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول