اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظاتی پیش

مسئولان باقرشهر به دیدار خانواده شهید داوود کرمی رفتند

خبرگزاری فارس: لحظاتی پیش مسئولان باقرشهر و نماینده بنیاد شهید شهرستان ری با حضور در بیت شهید داوود کرمی از خانواده این شهید گلگون کفن دیدار و دلجویی کردند.

مسئولان باقرشهر به دیدار خانواده شهید داوود کرمی رفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، لحظاتی پیش مسئولان باقرشهر و نماینده بنیاد شهید شهرستان ری با حضور در بیت شهید داوود کرمی از خانواده این شهید گلگون کفن دیدار و دلجویی کردند.

در این دیدار که امام جمعه باقرشهر، معاون اداری مالی شهردار باقرشهر، مجتبی پرک عضو شورای اسلامی شهر، نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله (ره) و مسئول هیئت رزمندگان اسلام باقرشهر حضور داشتند ضمن تجلیل از مقام شامخ این شهید، یاد و خاطره وی زنده نگه‌داشته شد و از این خانواده شهید دلجویی شد.

در این دیدار که به همت امور ایثارگران شهرداری باقرشهر برگزار شده بود، حاضران بر تکریم خانواده‌های معظم شهدا تأکید کردند.

حاج احمد کرمی پدر شهید داوود کرمی ضمن بازگویی خاطراتی از فرزند شهیدش از مسئولان باقرشهر که نسبت به برگزاری یادواره سرداران و 220 شهید باقرشهر اهتمام ورزیده بودند تقدیر و تشکر کرد و گفت: در سال‌های اخیر مسئولان باقرشهر نسبت به خانواده‌های شهدا عنایت داشته‌اند و با برگزاری مراسم مختلف یاد و خاطره شهدا را زنده نگه می‌دارند.

داوود محمدی معاون اداری مالی شهرداری باقرشهر در این دیدار با تأکید بر ضرورت نکوداشت یاد و خاطره شهدا برای جوانان و نوجوانان خطاب به خانواده این شهید گفت: کم‌ترین کاری که ما می‌توانیم انجام دهیم نصب تمثال شهدا در معابر عمومی و زندگینامه این عزیزان در فرهنگسراها و مراکز فرهنگی و ورزشی شهرداری است که امیدواریم انجام این وظیفه در درگاه خداوند قرار گیرد.

علیرضا باشتنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله (ره) باقرشهر در این دیدار ضمن بیان خاطراتی از این شهید به جایگاه خانواده‌های شهدا در میان آحاد جامعه اشاره کرد و افزود: پدر و مادر شهدای گرانقدر انقلاب به عنوان اسوه‌های ایثار و مقاومت مطرح هستند و ما معتقدیم شهروندان به ایشان به عنوان ذخیره‌های معنوی انقلاب نگاه می‌کنند و ما وظیفه داریم به زیارت و دیدار این عزیزان برویم چراکه آنان امامزادگان زنده عصر ما هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سمیعی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح الله (ره) باقرشهر نیز در این دیدار ضمن بیان مقام والای شهدا خاطرنشان کرد: باقرشهر در جوار گلزار مطهر و منور شهدا قرار گرفته و عطر حضور ایشان را در فضای شهر می‌توانیم استشمام کنیم.

وی ضمن انتقاد از مسئولین سازمان بهشت‌زهرا (س) گفت: متأسفانه مشاهده می‌کنیم در پیرامون بهشت‌زهرا (س) هیچگونه تبلیغات و نشانه‌ای از نزدیک شدن به بزرگ‌ترین گلزار شهدای کشور مشاهده نمی‌شود و شایسته است مسئولان مربوطه در این زمینه اقدام کنند.

محمود فخامتی مسئول امور ایثارگران با مرور زندگینامه شهید داوود کرمی گفت: این شهید نیمه آذر سال 49 در باقرشهر متولد شد و در ۱۵ اسفند 66 براثر اصابت ترکش به شهادت رسید. وی جوانی شاداب و پر تلاش بود و نمازگزاران و بسیجیان مسجد موسی‌بن‌جعفر (ع) بیشتر از خانواده‌اش او را می‌دیدند. 

وی قبل از آخرین اعزام به جبهه خبر شهادت خود را به خانواده و بستگانش داده بود و به شوخی در پاسخ به این گفته آن‌ها که انشاء‌الله دفعه بعدی که به مر خصی آمدی شیرینی عروسیت را می‌خوریم گفته بود، دفعه دیگه که آمدید، حتماً با خودتان نوار قرآن بیاورید.

انتهای‌پیام/2462/م۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول