اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان:

700 فرزند شهید گیلان جذب کار می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان گفت: بالغ بر 700 نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران گیلان جذب کار می‌شوند.

700 فرزند شهید گیلان جذب کار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، احمد اسماعیلی در حاشیه ملاقات با ایثارگران و خانواده‌های شهدای این شهرستان درباره وضعیت استخدام فرزندان شهدا در دستگاه‌های دولتی به خبرنگار فارس اظهار کرد: طبق ماده 44 قانون تمام دستگاه‌ها موظف هستند 25 درصد نیازهای استخدامی خود را از بین جانبازان و آزادگان بدون شغل، فرزندان جانبازان 25 درصد و بالاتر تامین کنند.

وی ادامه داد: طبق قانون مذکور بالغ بر 700 نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران استان جذب کار می‌شوند.

این مسئول با بیان اینکه اکنون بیش از 3 هزار نفر از فرزندان جانباز بالای 25 درصد گیلان بیکار هستند، افزود: برخی در قالب 700 نفر مذکور و تعدادی نیز از طریق کسب و کار خرد جذب می‌شوند.

وی با تصریح بر اینکه همه ما در مقابل شهدا و امام راحل مسئول هستیم، بر لزوم توجه هر چه بیشتر به آرمان‌های انقلاب و شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.

اسماعیلی توفیق خدمت در نهاد مقدس بنیاد را عنایت شهدا خواند و یادآور شد: باید از این توفیق به نحو شایسته استفاده شود و لحظه‌ای نباید از خدمت به بهترین اقشار جامعه کوتاهی کرد.

وی از اجرای طرح جمع‌آوری آثار شهدا خبر داد و خاطرنشان کرد: جمع‌آوری این آثار و ثبت و ضبط آن در قالب کتاب و فیلم به جامعه ارائه می شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان درباره وضعیت ساماندهی گلزارهای شهدا، تصریح کرد: یک‌هزار و 276 گلزار شهدا در استان وجود دارد که تاکنون 94 درصد این گلزارها ساماندهی شده است.

وی افزود: تلاش می‌شود تا پایان سال 92 تمام گلزارهای شهدا در گیلان ساماندهی شود.

انتهای پیام/84002/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول