اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا با حضور سردار قاآنی

یادواره سرداران شهید شریفی و ابراهیمی در مشهد برگزار می شود

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد یادواره شهید بابانظر از برگزاری یادواره سرداران رشید اسلام شهید محمد ابراهیم شریفی و سید علی ابراهیمی از همرزمان صمیمی سردار شهید نظرنژاد در مشهد خبر داد و گفت: این یادواره با حضور همرزمان و خانواده‌های شهدا، فردا برگزار می‌شود.

یادواره سرداران شهید شریفی و ابراهیمی در مشهد برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، هادی غلامی دبیر ستاد یادواره شهید بابانظر با اشاره به برگزاری یادواره شهیدان شریفی و ابراهیمی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهیدان شریفی و ابراهیمی ارتباط خاصی با شهید نظرنژاد داشتند و امروزه قبر این سه شهید در بهشت رضا در کنار یکدیگر قرار دارد.

وی با بیان اینکه شجاعت شهید نظرنژاد، اخلاص شهید ابراهیمی و قدرت نظامی شهید شریفی راهگشای عملیات‌ها در هشت سال دفاع مقدس بود، عنوان کرد: یادواره شهید شریفی و ابراهیمی برای نخستین بار توسط ستاد یادواره شهید بابانظر برگزار می‌شود که از سال آینده یادواره این دو شهید به طور مشترک با یادواره شهید نظرنژاد برگزار می‌شود.

غلامی با اشاره به برگزاری یادواره شهیدان شریفی و ابراهیمی، عنوان کرد: همه ساله یادواره بزرگ شهید نظرنژاد به طور کشوری در مشهد برگزار می‌شد اما از دو همرزم صمیمی ایشان غفلت شده بود که بنا شد یادواره این دو شهید در امسال برگزار و از سال آینده به طور مشترک برگزار شود.

وی خاطر نشان کرد: پس از جلسات مختلف با مسئولان حوزه فرهنگ ایثار و شهادت، تصمیم بر آن شد یادواره شهیدان شریفی و ابراهیمی در پایان دیماه 91 برگزار شود.

دبیر ستاد یادواره شهید بابانظر اظهار داشت: اقدامات خوبی از جمله جمع‌آوری آثار، عکس‌ها، فیلم‌ها و مصاحبه‌های شهیدان شریفی و ابراهیمی انجام شده است و همچنین ویژه‌نامه نشان سرخ نیز با محوریت این دو شهید تهیه شده است.

وی تصریح کرد: یادواره شهیدان شریفی و ابراهیمی روز پنج‌شنبه 28 دی ماه با حضور سردار اسماعیل قاآنی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و همرزم شهیدان و همچنین خانواده‌های شهدا، ساعت 17 در سالن شهید هاشمی‌نژاد واقع در خیابان وحید برگزار می‌شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی سایت نشان سرخ، اظهار داشت: سایت نشان سرخ به آدرس www.neshan-e-sorkh.ir بانک جامعی از آثار شهید بابانظر و فعالیت‌های ستاد شهید بابانظر را اطلاع‌رسانی می‌کند.

غلامی گفت: از مردم شهیدپرور مشهد مقدس دعوت می‌شود در این مراسم معنوی شرکت نموده و سبب زینب بخشی به محفل گرم شهدا شوند.

انتهای پیام/70005/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول