اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیا بهبهان خبر داد

برگزاری یادواره سردار شهید مجید بقایی در دانشگاه صنعتی بهبهان

خبرگزاری فارس: مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیا (ص) بهبهان گفت: این دانشگاه در حال برنامه‌ریزی و تلاش برای برگزاری یادواره سردار شهید مجید بقایی در این شهرستان است.

برگزاری یادواره سردار شهید مجید بقایی در دانشگاه صنعتی بهبهان

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیا(ص) بهبهان، احسان موحدنیا با تاکید بر استمرار برنامه‌های فرهنگی دانشگاه در ایام امتحانات و در فاصله بین 2 ترم تحصیلی به ‌ویژه برای گروه‌های اساتید و کارمندان، به انتخاب این دانشگاه به عنوان مسئول کمیته دانشجویی یوم‌الله 22 بهمن‌ماه شهرستان بهبهان اشاره‌ و اظهار کرد: این کمیته در ایام دهه فجر حدود 20 برنامه مختلف ورزشی، فرهنگی و آموزشی مختلف را برنامه‌ریزی کرده است.

وی افزود: با توجه به آزاد بودن وقت کارمندان و اساتید در ایام امتحانات به علت مراجعه کمتر دانشجویان، این زمان بهترین فرصت برای اجرای برنامه‌های فرهنگی ویژه اساتید و کارمندان بوده که در این جهت کلاس‌های قرآنی ویژه کارمندان دانشگاه در حال برگزاری است.

مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیا(ص) بهبهان بیان کرد: این کمیته متشکل از معاونان فرهنگی دانشگاه‌های آزاد اسلامی، پیام‌نور و دانشگاه پزشکی بهبهان بوده که با استفاده از ظرفیت مجموعه فرهنگی این دانشگاه‌ها و بسیج دانشجویی برنامه‌های متنوعی برای ایام دهه فجر تدارک دیده است.

وی زنده‌ نگه‌داشتن یاد شهدا در زمان حال را یکی از مهم‌ترین رسالت‌های دانشگاه دانست و خاطرنشان کرد: دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیا(ص) بهبهان در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری یادواره شهید بقایی در یازدهم بهمن‌ماه همزمان با سالروز شهادت این شهید است.

موحدنیا تصریح کرد: دعوت از سردار صفوی، مشاور مقام معظم رهبری در امور دفاعی برای سخنرانی در این مراسم، تقدیر از خانواده شهید و خاطره‌گویی از زبان همرزمان شهید از برنامه‌های این یادواره است.

وی برگزاری مسابقات ورزشی در سطح دانشگاه‌های شهرستان بهبهان در رشته‌های تنیس روی‌میز و شطرنج، فراخوان مقاله دانش‌آموزی و دانشجویی پیرامون گفتمان انقلاب‌اسلامی، کرسی‌های آزاداندیشی با موضوع دستاوردهای انقلاب‌اسلامی، اجرای تئاتر و نمایش‌های خیابانی، برگزاری جشنواره عکس دانشجویی و شب شعر دانشجویی، کارگاه سبک زندگی با موضوع مدیریت اسلامی، فضاسازی محیطی در دانشگاه و دیدار اساتید، کارمندان و دانشجویان با مراجع استان را از برنامه‌های کمیته دانشجویی یوم‌الله 22 بهمن ‌ماه در ایام دهه فجر عنوان کرد.

مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیا(ص) بهبهان با اشاره به تأکیدات مجموعه ریاست و معاونان این دانشگاه نسبت به مسایل فرهنگی، در خصوص وضعیت اعتبارات فرهنگی این دانشگاه گفت: با توجه به همت و حمایت مسئولان دانشگاه از برنامه‌های فرهنگی، از نظر بودجه مشکلی نداشته و با استقبال زیاد دانشجویان از برنامه‌های فرهنگی مواجه هستیم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر بیش از 80 درصد دانشجویان دانشگاه به نوعی در این برنامه‌ها مشارکت دارند و میزان فعالیت‌های دانشجویان در حوزه‌های فرهنگی نسبت به جمعیت دانشجویی دانشگاه با وجود 11 انجمن علمی دانشجویی و 10 کانون فرهنگی و هنری در سطح بالایی است و این در حالی است ‌که دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری هنوز در دانشگاه راه‌اندازی نشده و تمام برنامه‌ها توسط مجموعه فرهنگی، مدیریت می‌شود.

انتهای پیام/72003/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول