اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمیرم:

اشتغالزایی در مناطق محروم اولویت مسئولان باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه سمیرم گفت: مسئولان برای رفع بیکاری و اشتغالزایی پایدار در مناطق محروم تلاش کنند.

اشتغالزایی در مناطق محروم اولویت مسئولان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، حجت‌الاسلام  سید حبیب‌الله موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به اهمیت وحدت و یکپارچگی در اسلام اظهار داشت: فلسفه قیام امام‌حسین (ع) و اصلاح و تزکیه جامعه باید در جامعه تداوم یابد و تنها مختص ماه محرم و صفر نباشد.

وی غیبت و بدگویی را از عوامل تضعیف وحدت در جامعه دانست و افزود: هر چیزی که پیوندهای اجتماعی را سست و سبب ایجاد کینه و فتنه ‌شود، در اسلام نهی شده است.

امام جمعه سمیرم با استناد به آیاتی از قرآن مجید عنوان کرد: گناه کسی که غیبت می‌کند، بزرگ‌تر از گناه کشتن است.

وی در بخش دیگر خطبه‌ها پس از سفارش نمازگزاران به رعایت به تقوای الهی اظهار داشت: کارها باید برای امر الهی و از روی تقوا باشد، چراکه سعادت واقعی در گروی تقوای الهی است.

موسوی با اشاره به اختصاص 12 میلیارد تومان به شهرستان سمیرم به منظور تسهیلات مشاغل خانگی برای متقاضیان گفت: این میزان تسهیلات به شهرستان سمیرم قابل تقدیر است، اما بهتر بود که این تسهیلات با یک مدیریت جامع و مناسب در راستای درآمد پایدار و اشتغالزایی از جمله تأسیسات کارخانجات و طرح‌های بزرگ در این شهرستان به کار گرفته می‌شد و متقاضیان وام‌ها در این طرح‌ها به صورت سهامدار فعالیت کنند.

وی از بیکاری در جامعه به عنوان بزرگ‌ترین معضل جوانان یاد کرد و گفت: نمایندگان مجلس در بحث اشتغال مناطق محروم را در اولویت قرار دهند و زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنند.

امام جمعه سمیرم تصریح کرد: این عزت و عظمت کشور ایران اسلامی به واسطه حمایت مردم از نظام و ولایت است که با حضور در تمامی صحنه‌ها و با پشتیبانی ولایت مشت محکم بر پیکره دشمنان زدند و هم‌اکنون حق بزرگی بر گردن نظام دارند که مسئولان باید با خدمت‌رسانی صادقانه برای رضایت مردم تلاش کنند.

انتهای‌پیام/2301/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول