اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر

40 برنامه در سطح آموزشگاه‌های بهار اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بهار گفت: در دهه مبارک فجر اجرای بیش از 40 برنامه در سطح آموزشگاه‌ها پیش‌بینی شده است.

40 برنامه در سطح آموزشگاه‌های بهار اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، علی زارعی عصر امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان بهار اظهار داشت: سند تحول بنیادین یکی از اسناد مهم و تأثیرگذار در این سیستم است که در قالب 130 راهکار آمده و دو راهکار مهم آن تقویت شوراهای آموزش و پرورش و شوراهای معلمان و دانش‌آموزان است.

وی اضافه کرد: در هفته شوراها که از 24 دی آغاز شده و تا 30 دی ادامه دارد 12 برنامه اجرایی می شود که می‌توان به حضور اعضای شورا در سطح مدارس، نشست اعضای شورا با مربیان، نشست اعضای شورا با انجمن اولیاء و مربیان و دیدار با امام جمعه و فرماندار اشاره کرد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بهار افزود: در دهه مبارک فجر اجرای بیش از 40 برنامه در سطح آموزشگاه‌ها پیش‌بینی شده است.

در ادامه فرماندار بهار با بیان اینکه پرورش و تعلیم انسان‌های سالم از وظایف آموزش و پرورش است، اظهار داشت: این شورا بالاترین شورا در سطح این سیستم است که باید تصمیمات به درستی گرفته شود و همه در راستای رشد و پیشرفت و ارتقاء علمی دانش‌آموزان باشد.

نصرت‌الله گلکارزاده اضافه کرد: همه باید دست به دست هم دهیم و یاری‌گر آموزش و پرورش باشیم و معلمان نیز باید به علم روز مجهز شوند.

وی به دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: دهه مبارک فجر یادآور رشادت‌های ملت ایران است که با نظام ظلم و زور مقابله کردند و استقلال و آزادی را به ارمغان آوردند.

فرماندار بهار اظهار داشت: باید انقلاب را به دانش‌آموزان بشناسانیم و توطئه‌های دشمنان را برای دانش‌آموزان بیان کنیم.

امام جمعه بهار نیز گفت: آموزش و پرورش به رسالت پیامبران نزدیک است که معلمان باید قدردان این نعمت بزرگ باشند.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا افزود: آموزش و پرورش زیربنای اصلی توسعه است و باید تمام دستگاه‌ها یاری‌گر این سیستم باشند و با پرورش نیروی انسانی مناسب کشور به رشد و پیشرفت خواهد رسید.

در پایان اعضای شورا از کلاس‌های پایه ششم آموزشگاه حضرت زهرا(س) بازدید کردند.

انتهای پیام/89001/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول