اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر صورت می‌گیرد

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت در خرم‌دره

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: نمایشگاه دستاوردهای دولت در دهه فجر امسال در خرم‌دره برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت در خرم‌دره

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور پیش‌ازظهر امروز در جمع مسئولان این شهرستان با اشاره به نزدیک بودن دهه فجر اظهار داشت:‌ دهه فجر بهترین فرصت برای ارائه عملکرد دولت است.

وی افزود: اطلاع‌رسانی شفاف و مستند عملکرد دستگاه‌های اجرایی، موجب ایجاد امید و اعتماد در بین مردم است.

فرماندار شهرستان خرم‌دره از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا پروژه‌ها و طرح‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی و همچنین دیگر برنامه‌های اجرایی دهه فجر را با مشخصات کامل برای تهیه جدول برنامه‌ها به فرمانداری ارسال کنند.

وی با بیان اینکه باید برنامه‌های دهه فجر رویکرد مردمی داشته باشد، ابراز داشت: باید تلاش کنیم برنامه‌های گرامیداشت این ایام با رویکرد مردمی و به ویژه با حضور جوانان و نوجوانان در سطح شهرستان برگزار شود.

نوری‌پور با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت در دهه فجر، از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان خرم‌دره خواستار حضور فعال در این نمایشگاه شد.

وی در ادامه با اشاره به تاریخ شهرستان خرم‌دره گفت:‌ شهر خرم‌دره در هزاره پیش از تاریخ به عنوان یک ایستگاه استقرار بین خطی در تمام طول تاریخ مورد توجه بوده و در نقطه مهم ارتباط قرار داشته و بدون گذر از این شهر امکان ارتباط راحت ممکن نبوده است.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه خرم‌دره شهری استوار بر جاده ابریشم بوده است، ابراز داشت: قدمت شهر خرم‌دره با توجه به یافته‌های باستان‌شناسان در محله قدیمی تپه خالصه به بیش از 8 هزار سال ‌می‌رسد.

جاده ابریشم

وی افزود: این یافته‌ها که از هشت قطعه ابزار سنگی است در اختیار میراث فرهنگی کشور قرار گرفته و همچنین ابزارآلات دیگری نیز از دوره اشکانی در تپه محمودآباد و خیابان مرکزی شهر خرم‌دره بدست آمده که حدود 3 هزار و 800 سال قدمت دارد.

نوری‌پور با اشاره به حوزه ورزش و جوانان در شهرستان خرم‌دره تصریح کرد: در حوزه ورزش و جوانان با تلاش و پیگیری‌های به عمل آمده به ویژه در دولت‌های ‌نهم و دهم سرانه ورزش این شهرستان به مقدار استاندارد نزدیک شده است.

انتهای پیام/73001/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول