اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بمناسبت ایام الله دهه فجر

5 پروژه عمرانی در آبادان به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: معاون شهردار آبادان از افتتاح پنج پروژه عمرانی همزمان با ایام‌الله دهه فجر در این شهر خبر داد.

5 پروژه عمرانی در آبادان به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، عبدالرضا دیدار در جلسه ظهر امروز شورای فرهنگ عمومی شهرستان آبادان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری منطقه برگزار شد، با اشاره به ویژه برنامه‌های دهه فجر در آبادان اظهار کرد: شهرداری آبادان پنج پروژه عمرانی را در شهرتان آبادان همزمان با دهه فجر افتتاح می‌کند.

وی افزود: از جمله مهمترین این پروژه‌ها افتتاح پل کابلی روگذر امام رضا(ع)، پارک بوستان در منطقه دو شهرستان و پیست اسکیت بانوان با همکاری اداره تربیت بدنی منطقه است.

معاون اداری و مالی شهردار آبادان ادامه داد: افتتاح چمن مصنوعی در منطقه سه، افتتاح پارک محله‌ای در منطقه سه آبادان از دیگر پروژه‌های عمرانی شهرداری همزمان با ایام‌الله دهه فجر است.

وی در ادامه با اشاره به دیگر برنامه‌های مناسبتی این ایام گفت: برگزاری فینال مسابقات لیگ فوتبال محلات، اجرای مسابقه فرهنگی حل جدول، عطرافشانی مزار شهدای سینما رکس و دیگر شهدای خطه آبادان همراه با رژه ناوگان تاکسی‌رانی جزیی از برنامه‌های فرهنگی شهرداری همزمان با یوم‌الله دهه فجر است.

*کاشت 5 هزار نهال همزمان با هفته هوای پاک

دیدار در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته هوای پاک و کاشت نهال در شهرستان آبادان به این مناسبت عنوان کرد: ظهر امروز با مشارکت شهروندان و اعضای ارگان‌های اجرایی شهرستان 5 هزار نهال در سه منطقه شهرستان کاشته شده است.

وی در پایان گفت: نهال‌های این درختان شامل کاکتوس، ختم چینی و گل فصلی پاییزه در سه مکان پارک آزادی، پارک بوستان و ابتدای بلوار سالیا شهرستان آبادان کاشته شده است.

انتهای پیام/72002/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول