اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر بهر‌ه‌برداری می‌شود

بهره‌برداری از 15 پروژه امور برق شمال شرق شهرستان اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیر امور شمال شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال بهینه‌سازی و بازسازی شبکه‌های فرسوده در قالب 15 پروژه امور برق شمال شرق در دهه فجر جاری بهر‌ه‌برداری می‌شود.

بهره‌برداری از 15 پروژه امور برق شمال شرق شهرستان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید علیرضا عریضی ظهر امروز در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های 10 ماهه امور شمال شرق اصفهان و نیز پروژه‌های دهه فجر این امور اظهار کرد: هم‌زمان با دهه فجر با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال بهینه‌سازی و بازسازی بخشی از شبکه‌های فرسوده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه بسیاری از این پروژه‌ها قدمت 50 ساله دارد، افزود: بهینه‌سازی و نوسازی شبکه‌ها همگام با شهرداری‌های محدوده که شامل شهرداری منطقه هفت، 10 و 14 است انجام می‌شود.

مدیر امور شمال شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با اشاره به بهره‌برداری از پروژه‌های دهه فجر این امور تصریح کرد: جابه‌جایی تأسیسات برق و تبدیل شبکه فشار متوسط هوایی به زمینی و نیز تجهیز پست برق زمینی در خیابان ضابط زاده حد فاصل خیابان مدرس با تجهیز پست زمینی ‌600 کیلو وات انجام شده است.

وی ادامه داد: احداث شبکه فشار متوسط زمینی به طول یک هزار و 350 متر، احداث دو دستگاه ترانس هوایی، احداث شبکه فشار ضعیف با کابل خود نگهدار به طول 910 متر و با همکاری منطقه شهرداری هفت انجام شده است.

عریضی با بیان اینکه این اقدام در جلوگیری از حوادث و تصادفات بسیار تأثیرگذار بوده است، افزود: احداث روشنایی معابر با نصب تعداد 30 اصله پایه به همراه یک هزار و 250 متر حفاری  و کابل کشی در خیابان زرین‌کوب از جمله دیگر پروژه‌ها بوده که در منطقه 10 شهرداری انجام شده است.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از اقدامات امور شمال در دهه فجر، احداث شبکه فشار متوسط زمینی و جابه‌جایی تأسیسات فشار متوسط ضعیف و فشار متوسط به طول 400 متر و بهینه سازی 320 متر شبکه فشار ضعیف  هوایی و بهینه سازی 120 متر شبکه فشار متوسط هوایی است.

مدیر امور شمال شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان همچنین گفت: 15 مورد تجهیز پست کمپکت از جمله پست‌های به روز جهان است که برای بهینه‌سازی شبکه امور با اعتباری بالغ بر 610 میلیون تومان برای نیرو رسانی به مشترکان انجام گرفته شده است.

وی اضافه کرد: بهینه‌سازی شبکه‌های محدوده امور و نصب پست جدید با 15 پروژه و مبلغ یک میلیارد تومان صورت گرفته است.

عریضی گفت: فیدرگیری از پست 63.20 کیلو ولت بعثت، خیابان عاشق اصفهانی در دهه فجر جاری به بهره‌‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه مشترکان در این امور 8 هزار مشترک جدید جذب شده است، افزود: امور شمال توزیع برق شهرستان اصفهان 150 هزار مشترک دارد.

مدیر امور شمال شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان احداث شبکه فشار متوسط زمینی به طول 2 هزار و 100 متر و احداث شبکه فشار متوسط هوایی دو مداره به طول هزار و 600 متر را در راستای رشد مشترکان این امور عنوان کرد.

وی ادامه داد: نصب یک دستگاه پست کیوسک 630 کیلو وات و  نصب ترانس هوایی630 و نصب ترانس هوایی 400 کیلو وات و احداث شبکه فشار متوسط هوایی به طول یک هزار و 400 متر و شبکه فشار ضعیف هوایی به طول مسیر 2 هزار و 300 متر را از دیگر پروژه‌های این امور در بهینه‌سازی و بازسازی بخشی از شبکه‌های فرسوده خیابان اشراق جنوبی و پوریای ولی برشمرد.

عریضی همچنین خبر از تجهیز 591 مشترک دیماندی این امور به روش قرائت از راه دور خبر داد.

انتهای پیام/63012/خ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول