اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دفتر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی آبادان خبر داد

برگزاری 10 برنامه به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی آبادان

خبرگزاری فارس: معاون دفتر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی آبادان گفت: به مناسبت روز دانشجو 10 برنامه مختلف در دانشگاه آزاد اسلامی آبادان برگزار شد.

برگزاری 10 برنامه به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی آبادان

رضا مشعلی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار داشت: به مناسبت روز دانشجو و با همکاری گروه‌ها و انجمن‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی آبادان برنامه‌های مختلفی در روز دانشجو برگزار شده است.

وی افزود: برگزاری تریبون آزاد با عنوان تفکیک جنسیتی با همکاری دفتر بسیج دانشگاه آزاد اسلامی آبادان و حضور دانشجویان رشته‌های مختلف در این تریبون آزاد در صدر برنامه‌های این دانشگاه قرار داشت.

معاون دفتر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان آبادان ادامه داد: برگزاری شورای مشورتی بسیج اساتید با هیئت آل‌یاسین و حضور دانشجویان در این شورای مشورتی در ادامه برنامه‌های این روز اجرا شده است.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های مناسبتی همزمان با روز دانشجو گفت: نصب بنر در سطح شهرستان آبادان و حوزه‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی، پذیرایی از دانشجویان و تهیه برشورهای مناسبتی از دیگر برنامه‌ها است.

مشعلی ادامه داد: زیارت شهدای گمنام منطقه و گفت‌وگو پیرامون روز دانشجو، شرکت در نماز جمعه با حضور دانشجویان و اساتید دانشگاه پایان بخش برنامه‌های مناسبتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان برای دانشجویان است.

وی در پایان گفت: مشارکت و حضور فعال دانشجویان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و پژوهشی لزوم برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های این روز را برای دانشجویان طلب می‌کند.

انتهای‌پیام/72002/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول