اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سلماس:

رهنمودهای رهبری در مورد انتخابات عملی شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه سلماس گفت: مقام معظم رهبری در ارتباط با انتخابات‌ سال آینده رهنمودهایی داشته‌اند که باید توسط اقشار مختلف جامعه مورد توجه قرار بگیرد.

رهنمودهای رهبری در مورد انتخابات عملی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس، حجت‌الاسلام محمد موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان در جمع مردم اظهار داشت: مقام معظم رهبری در روزهای اخیر نشست‌ها و دیدارهایی با گروه‌های مختلف داشته‌اند و در جلسات نسبت به انتخابات، راهنمایی‌های لازم را ارائه کرده‌اند لازم است این مسائل جنبه عملی به خود بگیرد.

وی یکی از خواسته‌های رهبری را تحریک نکردن احساسات مردم در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری دانست و گفت: ایشان در طول صحبت‌هایشان به اهمیت این مسئله اشاره کرده و با خطاب قرار دادن نخبگان سیاسی، مسئولان و سایر اقشار تاکید کرده‌اند نباید احساسات مردم را در ارتباط با انتخابات پیش‌رو تحریک کرد.

امام جمعه سلماس با اشاره به اهانت دشمنان نسبت به مقدسات اسلام افزود: این قبیل اقدامات وقیحانه و مذموم از سوی عده‌ای قلیل و کوتاه‌فکر ارتکاب می‌یابد و احساسات ملل مسلمان جهان را جریحه‌دار و دل‌های آنها را اندوهگین می‌کند ولی این قبیل تحرکات به هیچ عنوان از عشق و ارادت مسلمانان به اولیای الهی نمی‌کاهد.

موسوی به فرا رسیدن هفته وحدت اشاره کرد و افزود: در این هفته باید بیشتر از قبل در ارتباط با اهمیت وحدت کلمه در رشد سیاسی و اقتصادی کشورمان تحقیق و تفحص صورت گرفته و نسل جدید را با اهمیت موضوع آشنا کرد تا آنها نیز برای نزدیک کردن سلیقه‌های خود و کنار گذاشتن اختلافات اقدام کنند.

موسوی با بیان اینکه 4 شنبه هفته جاری سال‌روز بسته شدن فرودگاه مهرآباد و جلوگیری از ورود امام خمینی (ره) به تهران است ادامه داد: با وجودی که شاه ملعون و مزدوران داخلی و خارجی برای خاموش کردن انقلاب ملت ما تلاش زیادی کرده‌اند ولی در طول تاریخ ثابت شده همیشه حق بر باطل پیروز است.

انتهای پیام/61002/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول