اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بشرویه:

طرح انتخابات آزاد حربه دشمن برای تدارک فتنه 92 است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بشرویه گفت: مطرح کردن انتخابات آزاد حربه جدید دشمن برای زمینه‌سازی فتنه در انتخابات 92 است.

طرح انتخابات آزاد حربه دشمن برای تدارک فتنه 92 است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد شمس‌الدین ظهر امروز در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه بشرویه اظهار کرد: امروزه نیروهای سپاه پاسداران موفق به ساخت بالاترین و پیشرفته‌ترین سلاح‌ها و انواع موشک‌های دوربرد دست پیدا کرده‌اند که این امر نشان از پشتکار و وحدت آنها برای رسیدن به پیشرفت نظامی کشور دارد.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان با کمترین و ابتدایی‌ترین تجهیزات نظامی با رژیم بعث عراق مقابله کردند اما اینک کشور ایران با در اختیار داشتن سلاح‌ها و ادوات جنگی روز دنیا در تمام دنیا می‌درخشد.

امام جمعه بشرویه افزود: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از فرهنگ عاشورایی و پشتوانه مردمی است و ملت ایران با وحدت و ولایت‌مداری برای احیای دین، قرآن و حمایت از ولایت فقیه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

شمس‌الدین با بیان اینکه دشمنان نظام درصدد ایجاد تفرقه در بین ملت ایران هستند، تصریح کرد: به جان هم انداختن مردم و جناح‌بازی‌های مختلف و مطرح کردن انتخابات آزاد از سوی افراد وابسته به غرب با هدف جدایی دین از سیاست حربه‌های جدید دشمن برای زمینه‌سازی فتنه در انتخابات 92 است.

*شورای نگهبان فیلتری برای تشخیص صلاحیت کاندیداها است

وی عنوان کرد: برای شرکت در انتخابات اصول و قوائدی وجود دارد و شورای نگهبان به عنوان فیلتر با تشخیص صلاحیت کاندیداها از ورود افراد مخالف با نظام و انقلاب جلوگیری می‌کند.

امام جمعه بشرویه یادآور شد: تمام انتخابات در طول انقلاب آزاد بوده و افرادی که نبود آزادی برای انتخابات را بیان می‌کنند با اجرای توطئه‌های دشمن ندانسته به این مسائل دامن می‌زنند.

شمس‌الدین ادامه داد: این افراد با دامن زدن به بهانه تقلب در انتخابات فتنه 88 را به وجود آوردند و اینک نیز با عنوان عدم انتخابات آزاد در ایران آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

*حمله اقتصادی برای فلج کردن اقتصاد کشور آغاز شده است

وی با اشاره به اینکه دشمن راه دیگری برای نابودی نظام نیز در پیش گرفته است، گفت: دشمن بعد از راه انداختن جنگ سخت و جنگ نرم و ناتوی فرهنگی با هدف ناامید کردن مردم و فلج کردن اقتصاد کشور حمله اقتصادی را آغاز کرده است.

امام جمعه بشرویه تنها راه مقابله با جنگ اقتصادی دشمن را توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در باب اقتصاد مقاومتی دانست.

شمس‌الدین با اشاره به آغاز هفته وحدت اظهار کرد: عدم اختلافات بین شیعه و سنی و وحدت مسلمانان بر اساس مشترکات دینی همچون قرآن، قبله، پیامبر و ایمان به نبوت و قیامت و معاد می‌تواند سبب تقویت قدرت مسلمانان در برابر دشمنان اسلام شود.

انتهای پیام/69006/ج40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول