اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موضوع جنگ نرم

مسابقه کتابخوانی «حریم» در اندیمشک برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسابقه کتابخوانی «حریم» به منظور مقابله با توطئه‌های استکبار جهانی در جنگ نرم و مقابله با شبیخون فرهنگی غرب در اندیمشک برگزار می‌شود.

مسابقه کتابخوانی «حریم» در اندیمشک برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شمال خوزستان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک، این اداره با همکاری فرمانداری اندیمشک و ستاد صیانت این شهرستان در راستای مقابله با توطئه‌های استکبار جهانی در جنگ نرم، مقابله با شبیخون فرهنگی غرب و در راستای نهضت کتابخوانی مردم ایران و گسترش فرهنگ اسلامی حجاب و عفاف و عطر‌آگین کردن جامعه به نور معنویت اقدام به برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی «حریم» کرده است.

در این مسابقه که بین پرسنل ادارات و نهادهای شهرستان اندیمشک برگزار می‌شود، بیش از 600 نفر شرکت دارند و به صورت متمرکز روز چهارشنبه 20 دی ماه سال جاری در آزمون این مسابقه شرکت می‌کنند.

پرسش‌های مسابقه حریم از کتاب «حجاب؛ حریم امنیت» نوشته حمیدرضا اکبری طرح می‌شود که این کتاب در بین شرکت‌کنندگان به تعداد بیش از  400 جلد توزیع شده است. در پایان علاوه بر اینکه هر اداره موظف شده است سه نفر برتر پرسنل خود را با هدایایی تقدیر نماید، به 20 نفر از برگزیدگان جوایز نفیسی تقدیم می‌شود.

انتهای پیام/72006/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول